今日一來就PHY﹐比李SIR好得多了......好明明明~
CP,副校無番?? 成堂..-.- 睇YOUTUBE @@ 一球成名好YA~
GEOG,好鬼多人無做野...其實我都係..-.- 差D又照我地肺~險!!
ENG....其實﹐一棵樹唔難做....要做到比人摸無FEEL先至難...-.-
可憐的我...出賣身體?(仲唔收錢-.-)
林SIR的大秘密,唔聽得? HEIHEI做25仔,講左比MIZ LAU知~ 我都未知~
好想知@@
----------------------------------------------------------------------------------------------------
LS,努力LO 好多都未完成,唔想再見到梁SIR秒秒下個樣.....-.-
聽日present 好好努力!!
|