Run!For dream。
一粒大花的夢想。說不定,要在10年,15年,什至一生,也做不到。
儘管面前,有千千萬萬個未知數。但我有無限的決心和毅力,只是千千萬萬的未知數,要解決?何等容易!
2009 年 5 月 30 日  星期六   晴天


2009-05-30 滿足 分類: 未分類

自己看來也需要時間反省......
--------------------------------------------------------------------
星期6了......時間愈來愈少...但﹐我仍然一動也不動~等死期到嗎?
第第一早出左去玩~話要番小學﹐但係比皇上見到佢同班fd去左網吧~
意料之內.........       
------------------------------------------------------------------------------------------------
如隔3秋.........  時間變得愈來愈少
........珍惜﹐現在所有的一切~     不能再令自己後悔!



2009 年 5 月 29 日  星期五   時晴時雨


2009-05-29 不安 分類: 未分類

唉﹐一錯再錯....難道﹐自己講野﹐真的是唔經大腦嗎??

CHING:多謝~CM
--------------------------------------------------------------------------------------------------
MU﹐睇堂?? 呵呵﹐無視.......
GEOG﹐平平常常...... 不過唔係好明D野..囧rz  小測都完了﹐第1次超越您
同時也是唯一一次﹐最後一次..囧
pth﹐聽書已成事實.........
ch﹐聽故仔﹐唔錯﹐講得幾好.....
午息.....有時我該怎樣好呢?? 打聲招乎....身旁走過!?  想做﹐但......
bio了.....訓訓訓...
搞事了....也搞出事了~事件變大了........林sir出事了﹐還是我? 
我的中學前途......備受考驗﹐林sir的前途﹐也看來比我連累了..-.- 
看來﹐我真的好好檢討自己唔經大腦講野ga問題.....
---------------------------------------------------------------------------------------------------
每個人都會在失去的時候﹐才會珍惜一切
失去多次的我﹐可會再失去嗎!?



2009 年 5 月 28 日  星期四   晴天


2009-05-28 滿足 分類: 未分類

 千篇一律的生活﹐起了變化~
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
咁大個仔...第1次係夜晚3點鐘睇波~ 係巴塞打MANU 呵呵...真係好正2:0 我愛巴塞 (朱腩和我一齊睇^^)
5點鐘先訓....12點起身....-.-     囧....到依家功課都未點過...
今日呀MA係屋企唔番工~第第無得打機....居然會溫書?? 世界變....
依家佢溫哂....玩信長中.-.-   但..假期生活仍然無聊~唯一係假期GA娛樂也無左...-.-
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
今日...最細ga第第﹐唔小心關左我房間個門...反鎖左-.- 唔見左條鎖匙 囧rz  今晚有無位置訓都唔成問題
係聽日有無校服番學....唔好話要便服@@   願主保佑~



2009-05-28 開心 分類: 未分類

下雨天......
kic:55﹐終於完啦....
Xnaruto: 55 ﹐LI首歌有一段時間長陪伴我~
YeM:我知左啦..@@ 不過﹐F.1好似聽過GA...-.-
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
頭2堂...MATH﹐旁邊的人遲到了....看錯了時鐘-.-   下次唔好啦~
做數.....好好亂....-.- 睇黎今次考試有難度  囧rz
小息都為LS PROJECT走黎走去...唔記得訂飯..@@ 可憐
LS!?英文工作紙.....係就係小左﹐不過見到都唔想背-.-  諗起之前的辛酸.... 怕左啦~
CHINESE 唔記得戴書..@@ 好彩係做綜合...唔係太講書...而且佢係到講故仔~唔太想訓~
綜合..!? 又HE啦....江哥係到訓一陣又作﹐訓一陣又作....就咁﹐作到第2頁...我都未作完半頁.-.-
午息LO 做綜合啦...認真啦~
ENG....做MONSTER...企出黎當做運動﹐企係唔駛咁悶....^^ 好HE的波蘿同矛柴
就咁就完左5分鐘~ 英文堂真係唔知點解...好快就過哂啦~YO!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
放學LS PROJECT PRESENT 最後趕工...!!! 終於完啦....口水都無哂...
幾日個..salivay gland 唔會secrete saliva呵呵~ 最後結果....還好吧..勉強過得去啦~
完LO LS完LO 唔駛再做LO~~



2009 年 5 月 26 日  星期二   晴天


2009-05-26 開心 分類: 未分類

 今日一來就PHY﹐比李SIR好得多了......好明明明~
CP,副校無番?? 成堂..-.- 睇YOUTUBE  @@  一球成名好YA~
GEOG,好鬼多人無做野...其實我都係..-.-  差D又照我地肺~險!!
ENG....其實﹐一棵樹唔難做....要做到比人摸無FEEL先至難...-.-  
可憐的我...出賣身體?(仲唔收錢-.-)
林SIR的大秘密,唔聽得? HEIHEI做25仔,講左比MIZ LAU知~ 我都未知~
好想知@@
----------------------------------------------------------------------------------------------------
LS,努力LO 好多都未完成,唔想再見到梁SIR秒秒下個樣.....-.-
聽日present 好好努力!!



Longman_ng
暱稱: Longman
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 168
留言總數: 401
今日人氣: 5
累積人氣: 3988