魚蛋:好笑 -.- 我坐係後面..真係好悶!!
wilson: 好似係~
yingying:差您20個cm..要收息嗎?? 幾時20個...唔還您吹咩!? 講笑~得啦..慢慢還~
今日大件事....陣間講~ 以後都唔同林SIR講數LO...怕怕!!
今日..又一堂的中文堂....GAG就當然不小得~!! 但係經非正式,官方統計...有6成係黃色笑話~
MATH...差唔多啦~做數也幾開心!! SUN SIR教得真係好! 數..也明明地LO 有改善...比自己一個..叻!!!
ENG..有人睇堂~ 佢沈默到...完全無視佢GA存在!! 繼續教書!!
午息~哈哈...要畫畫~ -,- 我D畫功....大家唔睇都估到~
V.A 努力畫...同豆豆玩在半堂!! (因為MIZ係到講點用D野...當然藉機搞事...!!) 哈..搞左成日..我個個公仔KO左啦~不過仲有2個0.0 有排..囧
最正...澤哥爆板..3次都爆唔到~就話..隻手唔痛..係紅~講真..鬼信..知唔知咩叫作用力同反作用力!? 登您痛~ -.-
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日放學前..先係極品-.- 豆豆入到100名..林SIR比佢選位坐! 左選右選..仲未選到~我就叫豆豆..坐係我旁邊陪我~ 之後林SIR就話我...唔乖.囧~
我立即講...話梁SIR話我乖! (但係佢之前真係讚我成績好..之後我成堂都好乖坐係到... 點解佢會咁對我GA?) 之後我衝去B班搵佢...結果..SAY NO。我就番班房話..: 梁SIR淆底!! -.- 我講完,.成班..WOWOWOWO 我已經知唔係好事....之後~ 大家有目共睹..... 唔知人地當我...棟篤笑,定係好似袋鼠咁..係後面 恥笑 我~ -.- 唔知...趕住為自己解釋...!! 中間D野就唔講啦! 大家最想知就係..我放左學之後點??
黎啦!我一上去..企到正~揹住書包...嘩! 幾有誠意!? 一分鐘...企正.. 15分鐘...悶..令BIO 書溫~ 30分鐘~睇籃球隊TRAIN...HEIHEI連入3球呀! 勁!! 個NO.13 好費...我都勁過佢..-.- (至小可以搶板SM人!!) 45分鐘....行行企企..溫BIO~ 最可憐..梁善行都係到跟住等梁SIR -.- SORRY
到左4:30 見到某班人都走埋...囧 之後梁SIR上黎啦!! 企直!! -.- 佢問我...
做咩剛才咁樣呀!?
我話: 吓..我自己..輕佻輕燥..成日串串下...自己比人罰第死~我都知自己衰~
佢問我..:衰咩?
我: 輕佻輕燥,成日好串..又he..上堂又搞事~成日搞gag..破壞上堂氣氛!!
佢話..: 咁...您自己第時就唔好咁講啦! 您知唔知出到去..好易會比黑社會打死...。算您考試都幾打得下...-.-
我:55
佢: 今次..我放過您...小懲大介! 走啦~
我:多謝梁sir..下次唔會啦! 多謝...(-.- 好激動呀~)
就咁..哈哈哈哈...走佬..講明..我以家上堂唔會再同任何呀sir miz 串佢地..同lo佢地搞gag!!
p.S 我今日..企係到個時...唔知係咪林sir內疚..-.- 成日出黎搵我..叫我正經d可以無罰咁重!! 呵呵..佢良心發現嗎?
重之...以後唔會啦..-.- 大家幫忙.. 仲有...今日阻到大家放學..SORRY~
投票 今日我係班房梁SIR件事...比您GA感覺係咩? CM吧~ -.-
|