Run!For dream。
一粒大花的夢想。說不定,要在10年,15年,什至一生,也做不到。
儘管面前,有千千萬萬個未知數。但我有無限的決心和毅力,只是千千萬萬的未知數,要解決?何等容易!
2009 年 6 月 11 日  星期四   晴天


2009-06-11 分類: 未分類

KIC:.......睇有無靈感GA姐~有時作唔哂唔出奇~鬥精不鬥多!!
---------------------------------------------------------------------------------------------------
中文? -.-  又做唔哂..無做成7﹐8分.......  想點~做緊個時合眼訓.....囧
LS.....還可以...美中不足的...英文字..rehabilition?都未記得番...
一日...就咁完左...考英文ORAL....間直he到爆~
等下傾下等下傾下.....就2點啦~  最後係我..=.=  還好..變MIZ WU考!!
讚我...XDXD   係唔係BOY FD同GIRL FD個 字:sexual intercourse  令佢覺得我認字精準?? 
忽然.....LS好似....好似好有用..^^!
--------------------------------------------------------------------------------------------------
MATH..囧死了~
伸手時....可以觸到﹐但看似距離好遠....



2009 年 6 月 9 日  星期二   晴天


2009-06-09 愉快 分類: 未分類

YEM:有咁易咩....距離遠左..您都要跑去拉GA  我都無咁快.....而且又遠WO
CHING:  5﹐努力  最後一次了~  我要爆SEED啦~(爆唔爆到都成問題...)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
英文作文...異常地作得長..........    長長長~
....聽到隻歌...d MELODY ...有d特別..-.-

捉不到的背影﹐還是...不敢捉的背影   下雨前的陰天﹐背影...消失了﹐ 會否在雨天後的彩虹再次出現嗎?



2009 年 6 月 8 日  星期一   晴天


2009-06-08 滿足 分類: 未分類

考試了..........

眼睛你要擦亮 記住我的模樣
表情不用太緊張 我是三年二班
我專心打球的側臉還滿好看
黑板是吸收知識的地方 只是教室的陽光
那顏色我不太喜歡 沒有操場的自然
為何比較漂亮的都是在隔壁班
還有考卷的答案 我剛好都不會算
沒關係 再繼續努力 沒關係

為甚麼上課時舉手很難 為甚麼拿線上寶物簡單
為甚麼女生不喜歡太胖 為甚麼別人手機在響

正手發長球的打法只是初級乒乓
反手短打再狠狠殺球是高級乒乓
迴轉技巧乒乓 前場速攻乒乓
對牆壁 在練習 乒乓 乒乓

*這第一名到底要多強(不用問 一定有人向你挑戰)
 到底還要過多少關(不用怕 告訴他們誰是男子漢)
 可不可以不要這個獎(不想問 我只想要留一點汗)
 我當我自己的裁判(不想說 選擇對手跟要打的仗)*

REPEAT*

#我不想 就這樣一直走
 每天都遇上 充滿敵意那種眼光
 等機會 就是要打倒對方
 這種結果我不要 這虛榮的驕傲#

這目的很好笑 我其實都知道 你只是想炫燿
我永遠做不到 你永遠贏不了
我永遠做不到 你永遠贏不了 永遠贏不了

走鄉下 尋找哪有花香 (為甚麼 這麼簡單你做不到)
坐車廂 朝著南下方向 (為甚麼 這種速度你追不到)
鳥飛翔 穿過這條小巷 (為甚麼 這麼簡單你做不到)
仔細想 這種生活安詳 (為甚麼 這種速度你追不到)
不好笑 不好笑 不好笑

REPEAT**

走鄉下 尋找哪有花香 坐車廂 朝著南下方向
鳥飛翔 穿過這條小巷 仔細想 這種生活安詳
-------------------------------------------------------------------------------------------------
距離.....遠了~



2009 年 6 月 5 日  星期五   晴天


2009-06-05 分類: 未分類

CHING: 55 好道忌....
HEIHEI:  唔該哂....^^!
-----------------------------------------------------------------------------------
最後一天的正常上課日.....PHY格外珍貴~ 
忽然﹐覺得自己......好HE...   之前笑呀SIR﹐有時真係好..(不該) 
其實...我地學校D老師....點話都好...都會最後好好地教番我地....多謝

CP...比呀副校發現左..-.-   死口唔認..囧

GEOG.....好似比平日漫長~好多問題.....但係..------未解決~~~
ENG....比人罰..-.-   最後一日....衰收尾~   自己LO 黎衰   樣GA問題!!!
-----------------------------------------------------------------------------------------------
放學...影印時間!!! 英文補課??  抄.=.=  個個乖細路都抄......比佢影響左TIM  (其實係我教壞就真..-.-)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
一切﹐皆是盡頭。在走不了的情況下...唯有面對!!
自己一手建立的不敗王朝....也會毀於一旦?  山外有山...總會...面對挫折!!

 



2009 年 6 月 1 日  星期一   晴天


2009-06-01 鬱悶 分類: 未分類

六月了.....時間﹐逝去似箭~
-----------------------------------------------------------------------------------
又係pe......無得上....格外痛心~
chinese﹐炎炎......就快要告別了~
chem....眼看﹐大家都係到努力....c徒都唔會唔合格﹐CONGRATULATION!
打破自己的宿命係好事~繼續努力
eng..... 好彩做test....唔係要默書~  感謝主~
------------------------------------------------------------------------------------
放學了....ch補課...自己的一幫﹐出現內鬨...有時身在d班﹐不放便講
只好係身邊...做出無聊的笑﹐繼續做kai子....
ch....上課間..停止了的戰爭﹐令氣氛....平伏了~
英文補課:  -.-  哈哈...佢又發脾氣....@@  人地都係補一次課姐..您都唔知補左幾多次啦~
話人地和您都係補課....做咩搶人時間   -.-   咁不如問下您....點解一定係人就您~您唔就人?
劉瑋琪~

...........慢慢....慢慢......逝去的..



Longman_ng
暱稱: Longman
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 168
留言總數: 401
今日人氣: 5
累積人氣: 3988