Run!For dream。
一粒大花的夢想。說不定,要在10年,15年,什至一生,也做不到。
儘管面前,有千千萬萬個未知數。但我有無限的決心和毅力,只是千千萬萬的未知數,要解決?何等容易!
2009 年 8 月 23 日  星期日   晴天


2009-08-23 開心 分類: 未分類

魚旦:...多謝
---------------------------------------------------------------
今日一早婆婆就黎左屋企
準備成家人去睇弟弟打小壁...
之前話佢入左16強ge...今日就去打埋佢啦

去到當我仲係大家樂食緊野...
呀ma打比我話弟弟入左8強...  MISS 左一場tim
之後去到2點半 就打下一場啦
個對手 其實唔可以話差...只不過還是技差一籌..xd
3場...win2場直入4強

以家佢就lo緊盃啦  不過當然要有幾勁打幾勁啦~
入到4強....無咁上下勁都無得打到4強
所以....個個都臥虎藏龍...
4強的一位.....雖然係SHORT 我弟弟一個頭
哇...打開有板有眼...   屈位好神..^^
2比0比人抄lo...   雖敗猶榮啦
...不過佢一打完出黎就...喊..= =
可能接受唔到突然輸左....太大打擊...^^!

佢就第3....WIN佢個個就第1
其實開頭有D唔睇好佢...因為始終,睇打波路吧..
另一個著住牛仔衫GE小朋友....大熱...
點知可能克住隻牛仔....牛仔輸2:0
決賽都好似打到實力差好遠咁  而且係一局輸好多分..
總共5分都LO 唔到...= =
証明....波係圓GE..= =

不過係咁同我講好開心有盃lo 
仲串我.....:我9歲就有盃啦...您呢?
= =  狂我幫佢打氣......

夜晚就睇9點半個....明珠台個....臭仔型警...
哇..好睇...好睇..好睇
成身muscle 的.......看來很吸引..
背後的辛酸...有誰知道

聽日唔好落雨...好似上次咁...小小就好啦~



2009 年 8 月 22 日  星期六   晴天


2009-08-22 開心 分類: 未分類

MIKI:.......係啦.... 
YINGYING:- -   點解去邊都有得上ge?
魚旦:唔係讀書人....
         係比較緊張姐.....
         會考可是關係到我終身事業呀!!!!
C徒:哇.....鬥發夢勁..XD
--------------------------------------------------------------------
今日去補習LO
唔知點解補開黎...有條引
好開心....

今日係...弟弟打小壁比賽XD
幾經辛苦佢入到16強....WO
聽聞佢仲係32強個埸....打襯人地個頭
.....諗起都痛..= =

聽日去陪佢打埋16強
希望有得LO頭4啦~~
加油LO 弟弟



2009 年 8 月 21 日  星期五   晴天


2009-08-21 滿足 分類: 未分類

YINGYING:您係台灣番黎未? 係台灣個到上網呀您???
-----------------------------------------------------------------
今日又係渾渾噩噩咁過世
做功課.....做左英文2個BK REPORT
另一個要多本書...唔知點做
煩.......

中文的更不用說....十句9句唔知想講咩....唉
難道我以家真係要連中文都要補習!?
失敗......

phy chem  不點過...救命!!!!!
---------------------------------------------------------------
黎暑假完結.....還有...10日

昨日...發夢...發到自己考會考...
自己咁多科考試全部都係A,B grade
.....唉....係真ge就好啦  = =

唯有靠自己!
---------------------------------------------------------------
THIS IS WHO I AM

Now baby who's to blame
You keep my picture in a frame
Without room to move

Now show me the man
That could fit into your plan
Of a faultless love

Now we have to sail and we have to live
And we have to fail and we have to forgive

[Chorus]
This is who I am
A part of me that you don't understand
And I love you still
I'm only riding through the hills

But it's a minor thing
You're still the one that makes me sing
Until the end of time

And you caught my love in a summer breeze
But sometimes there's a bird that I have to release

[Chorus]

Can't you see you only want the best of me
Now you've got the ball don't you let it fall

[Chorus]

This is how I feel
A little part of me that you don't understand
This is who I am
A little part of me that you don't understand
 



2009 年 8 月 20 日  星期四   晴天


2009-08-20 分類: 未分類

MIKI:= =  好似個個都覺得我唔識兇人TIM......
        雖然真係...    咁26日就試下啦..= =
魚旦:= =   話唔定會輸同情....= =
C徒:多謝....千祈唔好以為我好勁....其實係到吹水咋 - - 不過件事就真GE
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
其實昨日D野...係吹水姐...件事就真GE
當講下笑咋   ^^  您鍾意就記住...唔鍾意覺得無聊就算啦
其實我都唔係好勁咋..= =

今日獨木舟.....好彩中午食飯個時無雷暴,而且落左一陣姐
嚇死我
今日無咩特別,最好係下午個....2k計時  話時話...以家愈玩愈暢
最小識用腰力 唔駛咁辛苦
要玩2次 中間休息10分鐘到啦  幾攰ga
第1次呢...就好似係13分54....第2次好似係14分56
唔記得係12,13分,定係13,14分  不過都沒差  都係第1 xd
p.s 今日赤航3子無番...第2的都慢我成半分鐘   第1的都是偷笑
可悲....  可以知道自己練成點

今日一早就見到個.....人入黎  著住獨木舟總會件衫
好熟口面  好似係我地學校d人....- -   唔清楚呀
佢望我...我望佢   真係估唔到我地學校都有人玩xd
見佢玩大k艇....應該唔差得去邊...識到佢就好啦...
p.s  好似係prefect  

今日著左之前f.2 條校隊跑禈去 
唉....估唔到當時個70蚊買條褲.....係比我獨木舟
其實因為條褲長呢...係隻艇到好辛苦
條褲好短....覺到大腿...紅哂

今日體能一樣...
B SIR....頂心頂肺....講咁多野都係想您地勁D姐
忍下都唔得  0 0  難為班細GE
......唉...估唔到我都忍到  以家覺得體能好左
覺得...覺得  話唔定體適能勁好多..^^  但係一定唔包坐地體前申..= =
差唔多啦....



2009 年 8 月 19 日  星期三   晴天


2009-08-19 分類: 未分類

魚旦,MIKI:兇人唔駛惡.....雖然我知我心地善良   = =
----------------------------------------------------------------------------
等我介紹下我點兇人啦

我覺得  兇人第1條件:高  唔駛惡
                      第2就係.....當您笑住兇,比您 挖 住佢更有效
                     
首先......先挺起胸膛,挺直條腰 
              之後呢.....就行埋去條友到
              (記住....一定要您高過佢!!!!  所以我好方便  ^^)
              記住....唔夠高唔好 掂高腳....因為咁樣人地實串您...XD
              如果同佢差唔多高...唔駛行到咁埋   唔係人地一發覺高您小小
              就會針住您LI 點串死您  
              以上情況,同佢差唔多高....什至short過佢  請行遠D  因為會唔多覺^^!
              另外,short 人口才好.....兇人無問題...^^
             
              另一方面,高人請黎LI邊  
              行到埋一埋就係您至勝方法....您什至可以唔出聲...兇到人地雞飛狗走
              不過.....一兇住就要貼鬼住佢,因為會好有壓迫感,而且人地會趁您人走開  行遠左   就開始  眼眺眺
              好似想LIU 您打咁.....記住  如果逼不得已  遇到LI D情況 一)就係眼實佢
              二)就係行埋佢到, 兇鬼多次...@@
              另外加多句.....張頭向下望住佢...會有加倍效果..^^  方便GE可以吐啖口水..XD  (講笑姐  兇人最忌講粗口同動手腳)
              講番自己經驗.....有次個呀姐,踩我對鞋WO  我心情又唔好望住佢就話我痂線
             激起我把火....之後係地鐵上電梯個時 我係佢後面 佢上一格 我下一格
             仲高過佢....當佢望去後面...一見到係我...個頭縮都縮唔切
             係LI個情況....成 胯追擊係最好GE攻擊方法  我就好友善咁問佢一句:您剛才話我咩話??
            小小一句...加上都高度GE可怕  同笑裡藏刀GE一句  哇...無敵
            再加距離只差一格電梯  (姐係貼到實)  哇.....屈機
             假若您係D唔叻串咀GE高人.....佢無串您就算啦...
             因為萬一您講多錯多  多錯處就會比佢捉 
              叻串人GE一樣   無串您就算     姐係等於   打兵仔用大絕...浪費!!!!  佢串您姐係未死過  咁您可以開大絕打鬼死佢...到時真係
             爽YY

兇人就係咁啦.....您話我識唔識兇呀??
             兇人唔識惡....有個勢就得GA啦....
             而且我咁善良...點會咁易兇人姐...^^
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
今日成....好耐都出左去...
居然有2個鐘係陪呀MA買野....神奇
佢話我無出過聲WO   請我食旺仔QQ糖...^^

食到我KAIKAI地.....日日似旺仔



Longman_ng
暱稱: Longman
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 168
留言總數: 401
今日人氣: 5
累積人氣: 3996