魚旦,MIKI:兇人唔駛惡.....雖然我知我心地善良 = =
----------------------------------------------------------------------------
等我介紹下我點兇人啦
我覺得 兇人第1條件:高 唔駛惡
第2就係.....當您笑住兇,比您 挖 住佢更有效
首先......先挺起胸膛,挺直條腰
之後呢.....就行埋去條友到
(記住....一定要您高過佢!!!! 所以我好方便 ^^)
記住....唔夠高唔好 掂高腳....因為咁樣人地實串您...XD
如果同佢差唔多高...唔駛行到咁埋 唔係人地一發覺高您小小
就會針住您LI 點串死您
以上情況,同佢差唔多高....什至short過佢 請行遠D 因為會唔多覺^^!
另外,short 人口才好.....兇人無問題...^^
另一方面,高人請黎LI邊
行到埋一埋就係您至勝方法....您什至可以唔出聲...兇到人地雞飛狗走
不過.....一兇住就要貼鬼住佢,因為會好有壓迫感,而且人地會趁您人走開 行遠左 就開始 眼眺眺
好似想LIU 您打咁.....記住 如果逼不得已 遇到LI D情況 一)就係眼實佢
二)就係行埋佢到, 兇鬼多次...@@
另外加多句.....張頭向下望住佢...會有加倍效果..^^ 方便GE可以吐啖口水..XD (講笑姐 兇人最忌講粗口同動手腳)
講番自己經驗.....有次個呀姐,踩我對鞋WO 我心情又唔好望住佢就話我痂線
激起我把火....之後係地鐵上電梯個時 我係佢後面 佢上一格 我下一格
仲高過佢....當佢望去後面...一見到係我...個頭縮都縮唔切
係LI個情況....成 胯追擊係最好GE攻擊方法 我就好友善咁問佢一句:您剛才話我咩話??
小小一句...加上都高度GE可怕 同笑裡藏刀GE一句 哇...無敵
再加距離只差一格電梯 (姐係貼到實) 哇.....屈機
假若您係D唔叻串咀GE高人.....佢無串您就算啦...
因為萬一您講多錯多 多錯處就會比佢捉
叻串人GE一樣 無串您就算 姐係等於 打兵仔用大絕...浪費!!!! 佢串您姐係未死過 咁您可以開大絕打鬼死佢...到時真係
爽YY
兇人就係咁啦.....您話我識唔識兇呀??
兇人唔識惡....有個勢就得GA啦....
而且我咁善良...點會咁易兇人姐...^^
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
今日成....好耐都出左去...
居然有2個鐘係陪呀MA買野....神奇
佢話我無出過聲WO 請我食旺仔QQ糖...^^
食到我KAIKAI地.....日日似旺仔 |