Run!For dream。
一粒大花的夢想。說不定,要在10年,15年,什至一生,也做不到。
儘管面前,有千千萬萬個未知數。但我有無限的決心和毅力,只是千千萬萬的未知數,要解決?何等容易!
2009 年 9 月 4 日  星期五   晴天


2009-09-04 分類: 未分類
魚蛋:對比起其他唔識GE當然啦~~  人地連槳都未識拎我
         我...= =  人地f.2都快過我  悲哀  希望佢係遲左send

         希望可以有機會繼續練落去
---------------------------------------------------------------------------------------
四社迎新  看來只係 各自迎新
藍社前社長睇黎已經接受左....藍社社員最被動,頹廢 GE事實
(不過又唔係全部GE  有D人又好積極,不過大部分都好消極
當然,LI D野梗係有我份)
點解咁講?  以家叫我地讀口號  15分鐘都無 就同我地講讀多次大聲GE休息到去小息
算啦.......鬼叫唔好彩D社員咁咩..= = 呵呵呵~  不過D新FORM 1好有活力
想lo第1?想啦啦隊win? 等佢地啦~~~

玩d GAME  網魚其實我好想玩...= =
不過d人又唔捉,而且榮哥佢地又就咁企係到.....
想玩都唔得,唔通自己一個係咁跑咩   d人實指住我話:哇~傻仔呀
扮聽唔到咩...= =  自己可能鍾意d係咁跑ge GAME
個人喜好姐...@@

越野賽,聽聞要跑7k  平路都跑死,仲要跑上山~!?  跳落去就差唔多~
以家平時青苗1.7k都攰  之前跑大圈 平地5k  死哂
唉.....夠鐘訓教   學榮哥平時講:訓啦柒頭  = = 悲哀  有心,無力

仲未....仲未比EMAIL 我~~~!!!
 



2009 年 9 月 3 日  星期四   晴天


2009-09-03 分類: 未分類
beggar:多謝....希望啦~

              但係以往經歷.....我 次次有競爭反而無進步..= =
              不過都要努力啦~

魚蛋:ME 2啦...= =  好彩有弟弟日日係旁邊叫醒我~~  ^^
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
有時幾慶幸自己入到LI一班......
同學D水平高...至小令我大開眼界   sxpecially 係黃TONG X
我係佢後面....正  ci  ci  呆呆 坐埋一枱~
佢有時係到唱歌....呀SIR突然一收聲  我地就靜哂! 聽到哂佢唱歌  大家都大笑左出黎
佢就反而毫不介意咁笑....有時真係覺得佢其實性格幾好  學下佢都唔錯..xd
講真....假如係黃銘賢或者係我?  d人點至笑咁簡單...實係捉實您唔放~係咁冷笑.....  悲哀~
其實li個世界....li個係其中一個例子 
一d有成就,有錢,有地位ge人放屁.....無人會出聲
一d無成就,無錢,無地位ge人放屁.....d人指住您黎笑...指住您黎罵
不過....其實li個係好現象,您成功唔想lo成功感,虛榮感  您係會無哂動力
不過....我咁講唔係話呀黃TONG X衰....係姐係比較番姐
而且我都幾鍾意佢~~  同類ma~~!!!   ^^

黃TONG X真係.....唔會係書呆子  又跑得  原來佢睇漫畫...
好多我地一問佢...佢就知咩黎ge...仲介紹比我地tim..= =
時間分配得好.....唔係死讀書,li d先真正ge勁人  係我心目中,佢比黃詩敏  勁十倍

以家同榮哥佢地坐埋一枱....傾計傾計...做數做數  互問
其實都唔錯   朋友會一齊溫書...一齊玩  li d先係朋友
今日就同佢地一齊打波......我自己整到手臂都 "於" 埋   今日都同佢地一齊打波......打到手臂都 "於" 左..
走之前  何子撞到隻腳.....痛到行唔到  蒙牛好似有抽筋  但係次次抽筋SHOOT 個球都入 - -  神手

講番上堂.....今日係咁講入大學d野 同埋個試   好似最小全部c..= = 
好難.....

以家發覺我地個班.....環校跑 班際競技 個d可能會WIN...
不過有好多未知因素ge....  其中一個原因就係:我地班有 黃tongtong 榮哥 我啦 何子啦
夠打了吧  如果張迪安 + 周x華 + 誠俊 都可能會WIN我地 
不過唔知佢地係咪一班  
我地GE長處就係腳長啦~ 黃tongtong 榮哥 我啦 3個跑一步  人地跑3步
(雖然係串D..= =  無心GE  姐係描述下姐  請多多包容)
不過我地D女仔就...唔知啦  得11個 (聽聞榮哥係到話女小無女溝..= =)
不過話唔定有D到時激發左D潛能出黎  原來係勁野WO~~
不過唔理勁唔勁....唔好行  出盡力最實際~
到時先算啦  有排..= =    不過自己又唔得閒練  快您個頭

悲哀呀~~~   仲未收到青苗下一階段GE通知~~
唉......緣盡啦~  = =



2009 年 9 月 2 日  星期三   晴天


2009-09-02 愉快 分類: 未分類

魚旦:當然啦.....榮哥們都在  而且...班主任唔會落下馬威,無做錯就可以了
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
第2日啦~
今日比較嚇人的是.....miz kwong 聲明
佢自己會要我地日日默書...= =英文...  悲哀...
好事定壞事?? 定係比miz lau 變態?
有待分曉.................

開始上堂成日打喊"老"   要再早D訓..
另外,以家已經教緊M1 了......原來其實..
課程也唔多.....3年教2本....  可以輕鬆KO佢~~
至於難唔難就..見人見智啦  比起蒙牛...
今日放學一黎就叫我比本M1書佢睇
之後第1句就話..:好簡單姐......有無筆呀?
= =  好似無咩數係佢覺得難...
P.S  此仍神手所為....切勿胡亂模仿...唔係會比人叫您摺埋..= =

壓力愈黎愈大.....全班GE水平也比D班的高好多
係好多好多...好似有3分1係A班的....
希望自己keep到...而且慢慢進步就好啦

不過唔係靠巴口...係要用手

b SIR走左LO.......  到以家仲未收到獨木舟個入選通知
唔通..= =  入唔到~!?   聽日無就88 LO



2009 年 9 月 1 日  星期二   晴天


2009-09-01 開心 分類: 未分類

以後可能小D打blog LO.....

今日...鍾永康做班主任...
          "礦"圓圓做協班....做埋我英文老師...
要比D心機啦我....之前F.2考到狗屎垃圾咁,今年都比番D成績人睇好...

原先入到去...= = 嚇襯我.....一眼就望出係佢
無見2年,依然最叻....點人做野..^^  F.2叫我開電腦開得多...
以家又叫...無所謂啦  = =  好彩...自己以為佢會比面色我睇
    (因為F.2佢教我英文無次合格...一次50姐)

榮哥團全組~~ 黃楚俊又入番黎
正一死仔........

鍾SIR唔駛講....有小小預感佢同我係小小同類...
不過又覺得佢一發火...就非同小可~
聽日就開始教書啦~

中午...又打波..= =連sunny 個細路都黎...
真係有D覺得,佢....係LO 黎裝飾  無解..細個

不幸GE事發生啦   放學個時miz lee
叫停左我...要我去跑"愈"野賽...唔係係開心定悲哀
我又多野做...又唔得閒練跑  而且又番唔到以前GE水平
以家跑1.7K都攰....  另外獨木舟唔駛用力咩?
補習唔用時間咩? 咁多野搞.....仲有測驗呢?
唉......係練都係得1,2次.....  都練唔番GA啦..= =
而且....有小小有心無力  
 
悲哀....吳迪文  分開唔住...番黎拎野好似係搶咁
袋呀...衫呀...全部啱佢用就拎哂  搞到我咩衫都無哂
以家連成百幾蚊...2盒hi-ti C 都比佢拎埋...我用咩呀
條友   D錢唔係佢GE就係咁洗  自己GE一有用哂   好似驚比人搶咁
分開住...DD都唔留番比我  無人性



2009 年 8 月 31 日  星期一   晴天


2009-08-31 滿足 分類: 未分類

ANSON:= = .........其他人? 邊個咁其他呀..
silly duck:您就係其中一個萬中無一GE千金..= =
YINGYING:您唔夠我經歷得多.....
魚蛋:唔好半途而費...好浪費GA...
---------------------------------------------------------------------------------------------------
聽日就番學啦~
相信..LI句會係唔少blog出現
including me啦..

班主任...必然係每年大熱話題...
想唔想知B班係邊個做?  我都唔知...
我估係黃SIR 或者係KY Wong
講多無畏....聽日睇下就最實際  (幾押韻~!?)

玩就玩完....我有收唔收拾得切d心情讀書
就係另一回事....
不過仲有大把時間...一個星期做班務
一個星期收功課...一個星期老師講題目...
幾時溫書?  有排..xd

今晨一起身肚痛...可能因為....
昨日ge事....我每次青苗..例牌唔記得拎番BOTTLE番屋企
咁啱...星期4個日我個BOTTLE 入左寶礦力...
點知飲左一半..又無拎番屋企wo
到左星期日...= = 我500前..弟弟同我講..:
哥,張橙d寶礦力 飲完好la口.. 唔知係咪唔記得拎番屋企變質..
......500完左啦!!  我上到水正好無水飲..又口渴
見到寶礦力...就令黎試下係咪變質..
點知...一飲..:係wo..變質ge?  之後就...一倒就倒哂..落個肚到
悲哀.....= =飲完先知咩事........

今晚早d訓先~
 

Shadow Side of Me
I feel your existence in your body
Though you try to hide it
I know there''''''''s a battle in your mind
I''''''''m filling the distance you are drifting
And I just can''''''''t fight it
How do we go on like this
Putting everything at risk
Hard to live
With the shadow side of me
You need what I can be
Holding on
To a each other man
If you''''''''re looking fot perfection
That is not the way I am
You say that you love me
But the future is too hard to promise
(作詞的無敵~  事實真係hare to promis  because.....
everything is changing by  the time)
It''''''''s making no sense to my head...
I know there''''''''s a dark side of my spirit
where you just can''''''''t find me
There is not a sending here
just a time so who cares
Hard to live
With the shadow side of me
You need what I can be
Holding on
To a *** each other man
If you''''''''re looking fot perfection
That is not the way
It all start all right
Making love the twilight
Does any man want gold dreams
then it''''''''s gone forever
exactly what she seems
Hard to live
With the shadow side of me
You need what I can be
Holding on
To a *** each other man
If you''''''''re looking fot perfection
That is not the way I am
Hard to live
With the shadow side of me

 



Longman_ng
暱稱: Longman
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 168
留言總數: 401
今日人氣: 1
累積人氣: 4007