CHING:我...都係禮貌上... 諗住小一事...但係..激到我火都黎..咪開戰LO
YINGYING:我係....C華力腸..... YAYAYA
MIKI:覆左~~
----------------------------------------------------------------------------------------
一個家庭.... 一對夫妻 話黎就黎...話走就走
毫無尊守過當日GE承諾,難道....一切也都係大話?
昨日因為弟弟生日去左YING 屋企玩~玩到好夜..無打BLOG
生日CAKE 唔記得左名 但係好甜.... 因為呀MA佢地唔食得
SO 我食左3件...... 一件---好味 ,2件----有D怪,3件----惡頂....

之後就玩WII (人地屋企) 話說我屋企部野....買左番黎玩都唔多過10次
不過都係 係人地屋企玩有FEEL D ^^
之後就走LO
今日----婆婆黎我屋企食早餐(出去)
以家日日都見唔到佢....的確有D擔心
諗起以前我..要心要肺....真係好對佢唔住
不過見佢對我滿心希望...我一定會努力,等第時報答您
好可惜......又係因為一D不念親情,視承諾如糞土GE人
一次又一次 傷盡每個人GE心 今次...總算黎個了斷
您有您行 我地有我地行.....總次,實唔會衰比您睇
希望婆婆唔好再因為咁傷心
聽日,青苗第2階段 開始 不過選拔....有時覺得好煩呀
選小日....上多堂算啦~~
----------------------------------------------------------------------------------------------------
勁有好聽..... 歌詞唔難....又meaningful http://mp3.iciba.com/viewsong-53.shtml#
|