Run!For dream。
一粒大花的夢想。說不定,要在10年,15年,什至一生,也做不到。
儘管面前,有千千萬萬個未知數。但我有無限的決心和毅力,只是千千萬萬的未知數,要解決?何等容易!
2009 年 7 月 26 日  星期日   晴天


2009-07-26 無奈 分類: 未分類

CHING:我...都係禮貌上... 諗住小一事...但係..激到我火都黎..咪開戰LO
YINGYING:我係....C華力腸..... YAYAYA
MIKI:覆左~~
----------------------------------------------------------------------------------------
 一個家庭....   一對夫妻   話黎就黎...話走就走
毫無尊守過當日GE承諾,難道....一切也都係大話?

昨日因為弟弟生日去左YING 屋企玩~玩到好夜..無打BLOG
生日CAKE  唔記得左名   但係好甜....  因為呀MA佢地唔食得
SO 我食左3件...... 一件---好味  ,2件----有D怪,3件----惡頂....

之後就玩WII (人地屋企) 話說我屋企部野....買左番黎玩都唔多過10次
不過都係 係人地屋企玩有FEEL D  ^^
之後就走LO

今日----婆婆黎我屋企食早餐(出去)
以家日日都見唔到佢....的確有D擔心
諗起以前我..要心要肺....真係好對佢唔住
不過見佢對我滿心希望...我一定會努力,等第時報答您

好可惜......又係因為一D不念親情,視承諾如糞土GE人
一次又一次    傷盡每個人GE心   今次...總算黎個了斷
您有您行  我地有我地行.....總次,實唔會衰比您睇

希望婆婆唔好再因為咁傷心    

聽日,青苗第2階段    開始   不過選拔....有時覺得好煩呀
選小日....上多堂算啦~~
----------------------------------------------------------------------------------------------------
勁有好聽.....    歌詞唔難....又meaningful   http://mp3.iciba.com/viewsong-53.shtml#

 



2009 年 7 月 24 日  星期五   晴天


2009-07-24 不屑 分類: 未分類

 C徒:您都唔知...男GE仲勁 捉住隻手...個頭點頭 差D想咀... 不過個女話唔可以..先至無咋 @@
CHING:話唔定係到SO野...一係無錢搭車去kowloon tong @@ 男:死啦 呀媽未比零用錢我 女:咁咪無得去Kowloon TONG 開X?? 男:係呀...一係就地解決.. 女:好呀~ 
自此:香港獨木舟總會 就變左煙花之地
YINGYING:點會呀...我開得房就係叫佢地自己搞掂 費事睇到 依家就同我講話想睇...@@ 係入去就令埋camera 錄低寫:12歲媽媽和13歲爸爸的造人過程 ^^! 
MIKI:.- 下次無野打 唔哂專登打 無打同3個字差唔多.  沒差
....下次都唔好再講LI D野  搞到您地以為我自身GE道德觀念係咁  -.-
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
今日弟弟去左書展....聽聞也有同班的人去   唔知有無撞到
原先都想去...但係 最終都無去  點知今日晨早一落床...隻腳 緊哂  -.-  好彩

難得清靜...但係比梁善行的一句   再次令我眼中冒火  成年啦!  好耐都未咁火咁話人
您係第1個 代表  您係得GE   
因為一句發瘟  可能係人眼中係小小事,但係有人故意中傷  又扮清高 我又何嘗唔火 
您地可能以為我低能 小氣 . 假如成年先小氣一次  咁個一次 可想言之對我黎講,係幾嚴重
係串GE 您勁過我...我咁心比您串   好似SUNNY咁 成日LO IH串我 咁點??  人地係勁過我 出咩聲姐
更何況 佢仲係我FD 真串都係玩 心照.
最慘係...有人唔明咩叫秀才  係到扮有理說不清   (講到道理係自己個一邊咁)  
如果佢係秀才   笑  咩料...我係秀才  咁SUNNY係咩   請弄清...秀才 先好好利用

係人地眼中...難道我係思覺失調??  我居然自我膨脹   .....我未夠資格比您串?
咁邊個夠資格!  您咁講姐係睇小我    不如搵日出黎攤牌,哂冷 睇下邊個串邊個?

您話人發瘟....種種證據都係話緊我  FINE say sorry  
您又話唔係我  FINE 無問題  咁您又做咩串我?  好心講禮貌上講聲SOR
就話我對號入座   .....明串啦   仲有唔該  您係串人...請檢查您自己是否夠班串人
以免面斥不雅!!      串人夠班有種講名   唔駛閃閃縮縮  
唔好做埋D小動作  瓜田梨下   明槍下擋暗箭難防....
講到佢自己好清高咁...我自己?? 小氣鬼一個   
我以家係串緊您....有種大聲D講出黎...
以家我唔係兇您.....係叫您係男人就認
我一直問..佢一直避...問題核心同導火線都係..:發瘟係邊個

係就入我個BLOG到串.....唔尊重人呀MA
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
知咩事GE.......您話我小氣好...低能好...
但係...我自己知道做咩    有人唔認同我  FINE 講出黎  CM...  等我知道自己做錯咩
想做和事佬者...同我走



2009 年 7 月 23 日  星期四   時晴時雨


2009-07-23 驚訝 分類: 未分類

ching:係WO ....今日有野睇..^^
miki:哈哈.. 個人意見來的... 無咩...改左...可能係, 攰死了~^^
-----------------------------------------------------------------------------------
今日照常  一大晨落雨....無得跑
轉左做跑5分鐘算   益哂d人
之後就做X救艇....做之前搞左1K
做下做下...呀SIR可能見個2條友溝女溝得咁過忍...
之後叫左佢地黎做一次徹底性照肺服務...
鬧得幾盡下....全個城門河..聽哂~~^^

算啦...其實佢地都好可憐....因為
原來個呀sir係佢地赤航ge老師...
所以照得特別落力...-.-
--------------------------------------------------------------------------------------
食緊飯個時......佢地2個d互爆秘密...-.-   無眼睇  下次打情罵悄...
......細聲d  !!!!
之後就去水池..教槳法   勁有用~~
唉...有個同我同期入青苗   但係比人four左
以家比呀sir話佢懶...睇落...佢平時叫我陪佢偷雞  明哂~~
之後搞小比賽  第一次..全班第4  慢  之後一次...第3
唉....輸左罰去到海鮮紡  輕輕地今日都有...7,8k 
.....好想好似d人快d去玩k艇...入埋OVER埋青苗...koko
做教練   教救生  之後收錢講88
---------------------------------------------------------------------------------
講左咁耐....都左今日..戲玉...
到做埋體能.....(唔講..多到..爽yy 0,0)
去到想沖身ge時候...
一男..一女  係我地男沖身間...互捉住手
您眼望我眼...成班男ge  咁多燈泡當無到  -.-
差d想咀埋....-.-   好彩我3弟弟無黎....咁細個睇到li d野...@@
總之.....下次開多間房比佢地  遲早大埋肚番黎上堂...@@
不過 唔係唔比  li d唔好出街好....   始終大庭廣眾...唔係太好 (係勁唔好~)



2009 年 7 月 22 日  星期三   晴天


2009-07-22 分類: 未分類

 yingying:係係....我錯我錯.. 您最醒...
ching:...唔關您地事...係我自己問題姐~ 試問li 班邊個有我咁低..能?
------------------------------------------------------------------------------------
......終於  有一日得閒,打機又唔係...  打機打到悶...
睇黎可以順便cut埋之前條打機隱....賣埋ac   正  專心讀書

我無先天....我有ge係後天   向來...一分努力,未有必有一分收穫
但係,連一分努力都唔出,收穫何來??
希望li段咁生性專心讀書ge時間...可以持續落去....直到我...考到大學@@
希望啦~~  大學..好遠咁....好遠..  成20分   點考呀..-.-
------------------------------------------------------------------------------------
聽日照常  有戲睇...哈哈~  3級的嗎??  一話係2b級....
到時交代....^^
努力...希望槳法如神  哈哈哈~
-------------------------------------------------------------------------------
睇烈火....好憎胡杏兒....2個弟弟都係同我一樣...
死左佢啦..死左佢啦....做戲假...樣衰..
[個人意見]
 



2009 年 7 月 21 日  星期二   晴天


2009-07-21 滿足 分類: 未分類

yingying:個2個您唔識GA啦....總之,咪個D 係到[以以泣泣] LO 不過佢地先至2日..就咁啦~又唔識對方...難道有feel 大哂?? 
ching:     我...都唔想再高啦~   星期4上下堂....唔知其中一個會唔會大住肚番黎~    @@
miki:       下次我地陪佢踢拖........@@
---------------------------------------------------------------------------- 
今日好早起身lo
去到2點幾..........就番學交表~ 
諗左好耐.....係學校即場諗...@@  打比呀ma問佢想點選~~
搞到3點幾先交表~~   選到啦~
b>a>c>d>e  選左ict>btfs>v.a
終於...告一段落~    唯有望天打掛!!!!   榮哥佢地都選b班~希望有書一齊讀啦~  ^^
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
之後就打波   打左一陣   發覺自己....kai得濟, 成日係到kai笑~  -.-
係時候要正正經經  上到f.4唔好再膠啦~   讀好d書啦.....
希望....
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
件衫仲洗緊...@@    件k1校服~   @@
咩色??



Longman_ng
暱稱: Longman
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 168
留言總數: 401
今日人氣: 8
累積人氣: 4004