Run!For dream。
一粒大花的夢想。說不定,要在10年,15年,什至一生,也做不到。
儘管面前,有千千萬萬個未知數。但我有無限的決心和毅力,只是千千萬萬的未知數,要解決?何等容易!
2009 年 7 月 20 日  星期一   晴天


2009-07-20 開心 分類: 未分類

 CHING:....最叻...!! 走佬 -.- 
-------------------------------------------------
又再次GE青苗.....
明爭暗鬥.....也看來停止了~
午飯時間.....也安靜了,經過幾日大戰....勝利者高舉旗幟!!  -.-
原因.....明花有主,作為旁觀者的我~ 睇左一場唔駛比錢GE戰爭片....^^  超抵..
講番...以家,勝利者..-.-  睇黎好滿意  自己GE戰利品...戰利品好似好BY自己個主人....@@

其實佢地好似只係過左2堂..  咁快就.....-.-    男GE唔好講..女GE...  FEEL大哂??
-------------------------------------------------------------------------------------------------
講番今日成日GE事....
一早就有班學校仔踩場,好似話係MISS 教個間GE獨木舟隊...-.-   (如果我地又有就好啦..)
成班著哂..-.-   最慘仲快過我地著...@@   引入跑ONLINE 一句野..(等級唔係主宰,有技術先係王者..-.-)
之後有個好高GE哥哥...!!! 係我後面逼實我...搞到我LI個傻仔係咁跑跑跑....
之後快過上次個時間...30秒..-.-   之後MISS話個個哥哥著跑鞋好快...叫佢又唔肯....
其實...我覺得,佢著仲好...大家切磋切磋,又唔係咩~  友誼姐...唔駛咁介意  互相提點  幾好~!?
總之....我覺得仍  好勁...獨木舟又勁..跑又勁...又靚仔...   唔知成績點呢??  又勁GE話..真係..-.-  神級~
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
落水LO   做左個船尾駝....之後就到壓水平衡   
我玩下玩下....搞到成個艇係哂水...之後船頭向下..  我之後又做多下..-.-   隻船頭真插入水
我之後企左係船倉入面...好似企係水入面咁...   可想言之..玩得太過份了~-.-
其實自己技術太勁姐....哈哈哈哈~    (自誇..-.-)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
食飯唔多講.....   個2個人...係埋一邊唔知做咩..-.-  其實都唔駛咁明顯呀....
LI D野.....番屋企做啦~  一係入去流動廁所....無分男女...  啱哂您地~   @@
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
下午就話咩中距離訓練~~~  搞左4KM   我都第2   -.-  鬼咁辛苦  但係第1個個...
快到.....     哇哇聲~~~
之後B SIR教我D技術.....  其實超有用~  多謝哂!!! 您同我講可以去試下比賽
但係我自己都知....自己咩料..不過您真係比到好多信心我~~   
好攰......日日次次都好攰    仲有今日比左件青苗衫我地...要日日著.-.-
前年黃色..   上年紅色...  今年...  估下??   
聽日POST張相出黎~   低低地的衫  好似K1個D校服   不過我會希望可以係咁著落去~

仲有....我又....又...高左成1CM啦~~  -.-  太高不好...太SHORT 也不好~~~~~    悲哀中....



2009 年 7 月 19 日  星期日   晴天


2009-07-19 開心 分類: 未分類

 YING:您試下呀....睇您D secret 比我爆比邊個聽? 
MIKI:哈....睇您敢唔敢舉手... 佢又唔識您...問您係邊個睇您點答...^^ 小左個人爆啦..哈哈哈~
CHING:呀MA都唔係屋企..我唔上堂..佢知咩?? 哈哈哈~~~~~

成班都反骨ge!!!!!   反骨仔..-.-
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
一早就因為弟弟唔去補習.....搞到成家起哂身...唉~
我唔理....乖乖做數~ 點知完來通告只係寫左wb 無寫ws..-.-
做多左野...失敗!!!!!    我...一世英明...點知...英明一朝(song)   唔識打..^^!
成日...呀ma都係屋企,講真...都幾頂忍!! 係有d煩啦...不過算啦~難得一日佢係屋企
費事比佢話我~~

之後呀ba番埋黎~ 好早....3點幾  原先都無咩問題...但係一到8點食飯~
又佢因為d野鬧哂交,結果.....走埋...!!   唉...f.2個時,佢都走過一次...慣哂~
唔顧家ge佢....慣哂~   鬧人鬧得最無道理ge佢....慣哂~
男人賤到好似佢咁.....第1次見~    失敗.....

聽日照常.....哂過~  ^^

 



2009 年 7 月 18 日  星期六   晴天


2009-07-18 滿足 分類: 未分類

ching:我...好乖唔溝女.... (其實係無本事溝...-.-)
yingying: 係咪唔得呀.... 偷偷的說...佢好似有女友...^^
miki:....我個班成4,5個男仔...-.- 脫穎而出實係有d難ge啦..^^!
---------------------------------------------------------------------------
今日偷偷走佬唔上堂.....@@
呀MA唔知唔知...哈哈~奸計得逞...^^
.....偷雞神手  唔好講呀~
----------------------------------------------------------------------------
今日榮哥佢地好似....去交表~
但係我又未諗好WO....   唔知點LO
睇黎好多人都煩緊....自己友~~

 



2009 年 7 月 16 日  星期四   晴天


2009-07-16 分類: 未分類

今日又黎啦  青苗
一樣咁哂 
哂到一黑一白  爽YY
-----------------
一早就跑跑跑  係就係比上次輕鬆
但係原來MISS話慢左2秒...好似同我一個講
咁睇得起我~ YAYAYA
----------------------------
以家我決定要好好訓練自己
決定都係用單人搬艇...
一開始熱身個時 1KM入面
見到個有趣情況...點解我地個班男仔
只係圍住個女仔行GE??
又成日同佢玩...哈哈
結果我問呀SIR 肥B就大聲講左句:
溝女溝上忍 !!! 哈..冷笑
--------------------------------
教下D基本功..上午就完啦~
食飯班友都係同個女仔..形影不離...
最衰仲要我弟弟都走埋去 -.-
.....祝您成功 希望我弟弟脫穎而出
訓教.....休息....
---------------------------------
下午教HI救艇 估唔到今日又要落水
算....HI唔多講..-.-
最後搞多2KM走人...全日3,4KM到啦~
明明係到搬艇...成班結果係到玩推人落水....
結果只有神手無比人推左...肥B(SIR)
一打3..-.- 3個一次推哂~~ 唔夠打..-.-
B:練大隻D先啦..我等您呀~ -.-
體能...唔小得 D人都傻GE
做就做啦..講咁多野 比呀SIR罰..
講左串人還串人...串呀SIR未死過~
比人罰跑圈...抵死??
-------------------------------------
走人番屋企...
補習搞GAG去~~



2009 年 7 月 15 日  星期三   晴天


2009-07-15 開心 分類: 未分類

最後一日啦....一切,都完結
F.3的生涯  可不算完美  只是還過得去
有得...有失   歡悲參半
估唔到榮哥佢地仲未放低我 仲同我玩
佢地都變左好多
---------------------------------------------------------------
成績.....無畏題   最後一日   放假~~
---------------------------------------------------------------
何子:  都係一樣!! 係就係有D...   不過同佢相處 都可以坦承
           SONIA教下佢啦~   哈哈  祝佢地開心落去
榮哥:.....成班唔知點解一入C班就變哂同何子一樣  -.-   
         榮哥就直率左D  不過...我都照認佢係我真正大佬
         串咀就有....不過都係講笑成份   多謝您係F.3仲未放低我LI個契弟
         希望永遠做到您最忠實GE契弟
蒙牛:當初F.2升F.3......成班係到笑住睇死您跌番落黎.估唔到以家近朱者赤 
         今次您考23 我真係覺得您好成功...係就係真係串咀,但您串得起
         欣賞您!!  KEEP好MATH呀  !!  支持您   係.....同您相處落,玩得多覺得您
         比我玩完之後...KAI左    下次請您食草!!!!
羅浚迪:您....變左好多   當初去F.3之前....正人君子  同榮哥佢地係FD 不過仲未係好FD
              以家見到您地玩...佢地都主動搵您  哈!以家仲同何子佢地....-.-   仲比您識穿埋我...@@
             我覺得...成班最成熟係您   諗野最清   
SUNNY:您條友仔....可以話係F.3  最FD的一個  雖然您..全級考第3  不過同您一齊..無咩隔膜
              有好多野...都可以同您一齊講..笑   講得上係知己   雖然...實際上,您的確同我差好遠
              您份人又NICE 又好笑  KAIKAI地唔算太勁 (唔好學我..)  完美!!  好男人
              您F.2拍住F.3A上...好過蒙牛...但係您考咁勁   真係令我刮目相看  
              形容您...F.2係一粒未琢磨的鑽石..以家,終於發出光忙!!  加油~~
              ......希望您可以繼續做我個知己.....繼續比我搞..@@
劉+軒:您條傻仔幾老實......-.-  雖然..我覺得您成日比人笑  但係佢地都係講笑
           您唔好介意....    有時見您同我一齊KAI..笑死了
           成日笑榮哥低分..-.-  不過您都幾高GE....哈哈~加油LO

係咁多啦~~LI幾日同您地打波   我簡直KAI到FLY 起  笑到..好多野都唔幾得哂   希望您地永遠做我最FD個班
有咩就鬥咩..大家互相鼓勵啦~~     愛死我大佬  哈哈哈~
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
未解決的猶豫.....就如一個結不開的繩結
難道....就如死結一樣  不能解開之時  就用剪刀...一拍兩散!?



Longman_ng
暱稱: Longman
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 168
留言總數: 401
今日人氣: 2
累積人氣: 3993