CHING:....最叻...!! 走佬 -.-
-------------------------------------------------
又再次GE青苗.....
明爭暗鬥.....也看來停止了~
午飯時間.....也安靜了,經過幾日大戰....勝利者高舉旗幟!! -.-
原因.....明花有主,作為旁觀者的我~ 睇左一場唔駛比錢GE戰爭片....^^ 超抵..
講番...以家,勝利者..-.- 睇黎好滿意 自己GE戰利品...戰利品好似好BY自己個主人....@@
其實佢地好似只係過左2堂.. 咁快就.....-.- 男GE唔好講..女GE... FEEL大哂??
-------------------------------------------------------------------------------------------------
講番今日成日GE事....
一早就有班學校仔踩場,好似話係MISS 教個間GE獨木舟隊...-.- (如果我地又有就好啦..)
成班著哂拖..-.- 最慘仲快過我地著鞋...@@ 引入跑ONLINE 一句野..(等級唔係主宰,有技術先係王者..-.-)
之後有個好高GE哥哥...!!! 係我後面逼實我...搞到我LI個傻仔係咁跑跑跑....
之後快過上次個時間...30秒..-.- 之後MISS話個個哥哥著跑鞋好快...叫佢又唔肯....
其實...我覺得,佢著仲好...大家切磋切磋,又唔係咩~ 友誼姐...唔駛咁介意 互相提點 幾好~!?
總之....我覺得仍 好勁...獨木舟又勁..跑又勁...又靚仔... 唔知成績點呢?? 又勁GE話..真係..-.- 神級~
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
落水LO 做左個船尾駝....之後就到壓水平衡
我玩下玩下....搞到成個艇係哂水...之後船頭向下.. 我之後又做多下..-.- 隻船頭真插入水
我之後企左係船倉入面...好似企係水入面咁... 可想言之..玩得太過份了~-.-
其實自己技術太勁姐....哈哈哈哈~ (自誇..-.-)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
食飯唔多講..... 個2個人...係埋一邊唔知做咩..-.- 其實都唔駛咁明顯呀....
LI D野.....番屋企做啦~ 一係入去流動廁所....無分男女... 啱哂您地~ @@
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
下午就話咩中距離訓練~~~ 搞左4KM 我都第2 -.- 鬼咁辛苦 但係第1個個...
快到..... 哇哇聲~~~
之後B SIR教我D技術..... 其實超有用~ 多謝哂!!! 您同我講可以去試下比賽
但係我自己都知....自己咩料..不過您真係比到好多信心我~~
好攰......日日次次都好攰 仲有今日比左件青苗衫我地...要日日著.-.-
前年黃色.. 上年紅色... 今年... 估下??
聽日POST張相出黎~ 低低地的衫 好似K1個D校服 不過我會希望可以係咁著落去~
仲有....我又....又...高左成1CM啦~~ -.- 太高不好...太SHORT 也不好~~~~~ 悲哀中....
|