離島第3日...還好,不過真係好冷~ 冷死了...!! 每日都有人問我點解坐li 個位~ 每日都係同一個答案, 每當有人行經...都表現一個奇怪眼神! 囧 我..是雕塑嗎?
phy? 新老師...d人話好悶,其實都唔係呀~ 可能係我比心機聽書....唔係好覺悶~ 還覺幾好!!
cp...可惡的一條會考題,煩死我~諗到頭爆....好不容易先解決一個小問題,之後仲有另一個 -.- 唉...xdxd,也可以有另一個意義。好彩個網頁未load好....唔係真係洗眼好了!!
geog...哈,再次嘗試熱鬧的感覺....唔知點解,好似...坐左係離島好耐..完全坐係人群中, 好陌生~
午息再努力....eng,哈...好混亂的17課,其實我覺得似.open cloze -.-
放學前....一句周老師也可以搞出不小風波, 大家過分敏感了吧!? 再向當事人...講聲sorry...sor 林sir的 調 ...我都夠清楚了吧!! 駛唔駛再講多次??
ls...選中的電腦....也未免太.... 一部比一部更壞~ 坐番原位好了~ ^^ 唉...我真係....又再次..-.- : 放開所有...。 我幾時先可以...好好把握呢?? 後悔..0.0
大榜幾時出ga?? 調位呀!!! 好想.....考好ddddd ( 6字頭都唔知有無...-.-)
打劫....留低cm!!!
|