Run!For dream。
一粒大花的夢想。說不定,要在10年,15年,什至一生,也做不到。
儘管面前,有千千萬萬個未知數。但我有無限的決心和毅力,只是千千萬萬的未知數,要解決?何等容易!
2009 年 5 月 10 日  星期日   晴天


2009-05-10 滿足 分類: 未分類

 kic:  多謝lo 88! 放心...我實係咁比li d無聊cm您,您走唔甩!!哈 
yingying:   -.- 近得我多...就好似近朱者赤咁~好事..好事!!  其實都唔駛比d咁ga表情我姐  -.-

唉...一早起身..眼訓~去到11點都未訓夠~  -.-   昨晚太夜了!!!
要起身LO  比左部電腦第第玩~自己繼續努力.....溫完中史了!!! AUSH
西史....想點ga 溫咩都唔知呀我~  囧
唉...成日耐唔住睇再第第打機~  成日忍唔住.......
仲有..英文默書..囧~

何小康..如果我之前我罪您...sorry  真係無心~睇黎您有小小誤會左我!!



2009 年 5 月 9 日  星期六   晴天


2009-05-09 鬱悶 分類: 未分類

SON:哇..幫我搵番啦~唔該哂呀...要賞嗎? 送隻玩具鴨(玩具 呵呵~)比您~
鴨:您又點會唔得呢?比D信心! 祝您有成功的一日...希望可以係F.3見到您入100名個種笑容!!!
YING YING:....唔駛串到咁盡下-.- 今晚見啦....
澤哥:您唔好無聊啦~我咁都叫串...係串GA我就會大大隻字寫出黎~我45名呀~我串人? 我45名咋~仲有44個係我前面...您係咪搞事呀! 係到未到我串啦~ 如果您係因為我下面叫人加油就串..咁我無野講~您都唔讀書GA啦~我係串GA,怕咩比我串~您係唔滿意GE..您考試考到150名,我企係到比您串~ 讀書啦! 串~

係LI 到... 向覺得我得罪左您地GA人...講聲SOR


悶....無得番學...悶~我愛PE 快D  PE堂啦~~

今日....早上KO哂D功課LO 哈哈~  係就係做得亂D.....都差唔多啦~
星期一小測~ NOTES 個D野都未齊....唉~ 想點?? 有心無力......  好似仲有英文...DICTATION  囧
今晚出去食飯LO 同婆婆同我地成家人....聽聞好似仲有黃小姐家人~  呵呵....食飯去~~
悶....悶....悶.....  今晚早D番先~~ ^^  點解?  哈哈哈~

食完飯~ 好味~  行左好耐...好耐~  好耐都未見過婆婆... 您好~~



2009 年 5 月 8 日  星期五   晴天


2009-05-08 開心 分類: 未分類

C徒:     我..好難可以做到咁....
劉曉晴:....我..乖..個日世界未日~  我都係為世界著想.....^^!
YING YING: 係呀... 因為實在好無聊....^^!


 哈哈...離島第5日LO。   

MU,GEOG還好...MU指定吹水堂~比矛柴搞....正常 -.-   GEOG 聽書LO  F.1的...未聽都記得哂~係MIZ WU F.1教得好姐~~
PTH,好平靜~~可能無左我係前面搞事~   一題...打機,哈..有糖食~  好味~~
CH....李老師,未免太串了吧~ 有人被受罪....默哀.....希望您下次唔好啦!!
ENG.....MOTHER??  POEM? 極有文彩的我~ 發揮啦....   不過份野唔見左... 好可惜,千年難得一見GA 好POEM  唔見左~  人間遺憾....
午息....45..兇了我~唔信睇多次...唔信...睇多次~  都唔信~  睇多次~    信啦~0.0   開心...林國榮的說話.....掃興~~
算..下次我都係跌GA啦~   唉.......開心埋今次..0,0
BIO 悶悶地.....
無LO     


                           幫手呀~~幫手搵下D CM去哂邊? 搵唔到GA??



2009 年 5 月 7 日  星期四   晴天


2009-05-07 愉快 分類: 未分類

 離島第4日...梁SIR無落井下石,奇蹟呀!!  今日買次6合彩可能中!! 有錢分幾百蚊比佢先~(中左成千萬!!)   又係...坐係角落,咩都睇哂~ 只係得番自己孤令令....坐係到食西北風~
[呼~] 冷死了....悶死了,同D GAG分開太耐....睇黎,幾日分開~令到自己正經左.....(好定壞? )

MATH...趕死了,好辛苦!...不太明講咩野~ 不過番屋企咪又係做到明.... 第1日唔擦黑板~ 感覺良好....唔駛再食塵^^
LS...C徒寫幾隻字都可以比人放過~ 您好彩...下次就要做野啦!!  比人罰的最後2個...有D覺得低死 (可能我好唔鍾意D唔做野GA人...)  特別性黃的..諸多藉口~ 受害者呀...就奇~  作業多多多...比我係打BLOG前KO LO,88 未夠班呀您~
中文...上悶堂...唔眼訓? 仲有CHARLES D  擴完再充....想訓都唔得~ 繼續聽書...AUSH!
ENG...真的累了~眼訓...昨晚,補習完...訓覺個時都11點半....攰~  
最後....林SIR話我的...後知後覺...令我好失望  -.-   講真..我覺得有排都未到我~  可能我 高...大...衰 吧~  @@
仲有一件好鬼正GA野...差D唔記得講~江江坐係lolo 前面...有排gag...好彩我坐遠d,唔係冷死我~  何小康的新位....may be 屈就左某人....(我覺得~)
今日對何小康有小小改觀....其實佢都有好處^^!  好似好有義氣....好似~ 睇耐d先啦!!  (其實我個小字...因為唔識打佢個名...^^!)

一句再見...今日就完lo~

                                                                                   打劫..放低手....快留低cm



2009 年 5 月 6 日  星期三   晴天


2009-05-06 愉快 分類: 未分類

離島第3日...還好,不過真係好冷~  冷死了...!!  每日都有人問我點解坐li 個位~ 每日都係同一個答案, 每當有人行經...都表現一個奇怪眼神!  囧   我..是雕塑嗎?

phy? 新老師...d人話好悶,其實都唔係呀~ 可能係我比心機聽書....唔係好覺悶~ 還覺幾好!!
cp...可惡的一條會考題,煩死我~諗到頭爆....好不容易先解決一個小問題,之後仲有另一個 -.-   唉...xdxd,也可以有另一個意義。好彩個網頁未load好....唔係真係洗眼好了!!
geog...哈,再次嘗試熱鬧的感覺....唔知點解,好似...坐左係離島好耐..完全坐係人群中, 好陌生~
午息再努力....eng,哈...好混亂的17課,其實我覺得似.open cloze  -.-
放學前....一句周老師也可以搞出不小風波, 大家過分敏感了吧!?  再向當事人...講聲sorry...sor  林sir的 調 ...我都夠清楚了吧!! 駛唔駛再講多次??
ls...選中的電腦....也未免太....   一部比一部更壞~ 坐番原位好了~  ^^     唉...我真係....又再次..-.-  :  放開所有...。  我幾時先可以...好好把握呢??   後悔..0.0

大榜幾時出ga??  調位呀!!!  好想.....考好ddddd  ( 6字頭都唔知有無...-.-)

                                                    
       打劫....留低cm!!!



Longman_ng
暱稱: Longman
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 168
留言總數: 401
今日人氣: 7
累積人氣: 3990