Run!For dream。
一粒大花的夢想。說不定,要在10年,15年,什至一生,也做不到。
儘管面前,有千千萬萬個未知數。但我有無限的決心和毅力,只是千千萬萬的未知數,要解決?何等容易!
2009 年 6 月 18 日  星期四   晴天


2009-06-18 滿足 分類: 未分類

考完了~~~成績....也是另一個難題...好可怕
----------------------------------------------------------------------------
MATH MC  -.-  抄.....
V.A    極高速KO  連..呀SIR都問...: 做哂GA啦~
答:當然...亂做   乖學生...講真話
----------------------------------------------------------------------------
第一日的.....已經覺得好悶....
好彩仲有波打......
一場......足足4個鐘ga戲....終於完左啦!!
今次最佳男主角非豆豆莫屬 !!  我..落選了
-----------------------------------------------------------------------
聽日...再接再厲



2009 年 6 月 17 日  星期三   晴天


2009-06-17 滿足 分類: 未分類

仲有一日...學生們GA世界......!!!  freedom
---------------------------------------------------------------
PTH...合眼訓...正常~唔想做...
家政.....吹吹吹吹吹...考完試成身係哂水...(囧)
英文ORAL....坐錯位的傻仔...-.-   係SAC上演...
SUNNY 仲有唔記得左個名GA女仔..仲有馬曉欣....
大戰.......   好似...離哂題...=.=
--------------------------------------------------------------------------
唉........失敗....X考試日數.....=  無限



2009 年 6 月 16 日  星期二   晴天


2009-06-16 滿足 分類: 未分類

CHING:係呢...我都覺..係on99多D..-.-
林卓軒:我鍾意呢句..白目!!
KIC:哈哈...其實甲係我呀MA..-.-  想我第第同佢講我愛您...@@之後....on9反被on9誤~~呵呵!!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
IS..比我想像中好...^^  但係希望愈大..失望愈大...都係唔好咁大希望好~到時真係思覺失調~@@
CP.....呀SIR 好似出得易左..但係我唔覺我會高分左~ -.-  事關無溫書....(都唔算GA﹐係溫左..DD...DD啦~)

仲有....2日~呵呵...閒科萬歲~~~~~~~~   已經he緊啦~  呵呵!!!
今日又無啦~撞唔到...真係唔好彩!!-.-  可惜...



2009 年 6 月 13 日  星期六   晴天


2009-06-13 滿足 分類: 未分類

暫時性的休息....吊頸都要抖氣ga~~  仲有...5日!!!
------------------------------------------------------------------------------------
打波..-.-   同埸的那一個小朋友....睇上去最多都係得10歲!!
但係....一個字﹐勁~  基本功勁好  14歲GA我...睇黎要好好檢討下...
我同第第見到都....慚愧~~  安慰下自己....貴多不貴精....  
(即係無樣精LO  -.-  您條友無樣玩得專一)

SIM 3  玩得多都悶... 
哈哈...再說一次我愛您~   變哂~我屋企真係on9

甲對乙就:依家做咩電影??
乙說       :再說一次我愛您
甲說      :講多次?
乙就      :再說一次我愛您
甲說     :聽唔到..再講多次?
乙說     :再問多次...我秒您 

=.=  膠父母....專出膠兒子....膠出於藍~~
不過套電影....睇左第3次都係咁話...好可憐.....
------------------------------------------------------------------------
 



2009 年 6 月 12 日  星期五   驟雨


2009-06-12 呆滯 分類: 未分類

雨天....久違了!!
------------------------------------------------------------------------
MATH......夜晚比媽吹我訓...-.-
之後仲串我....D數駛唔駛計咁耐   做黎做去都唔識..
HURT....   不過...仍是事實是也!!!

PE啦~唔見哂D NOTE....囧  第1無望~
........今日真係雙失....   正好配合番我LI個雙失青年!!

預選.....班都未諗到..何來科?  試都未考完...何來成績?
成績都未出.....又何來有得選﹐都未知自己能力~!
不過....成績未出﹐考試未完...也總有番身機會!!!
never give up!!!

P.S  give up左啦我..您呢?   -.-
-----------------------------------------------------------------------
無戴姐....好事也....
淋醒我....吳朗文...您HE夠﹐玩夠啦~  poor guY ....我真不該

極品...XD

特別加長版..XDXD



Longman_ng
暱稱: Longman
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 168
留言總數: 401
今日人氣: 7
累積人氣: 4003