Run!For dream。
一粒大花的夢想。說不定,要在10年,15年,什至一生,也做不到。
儘管面前,有千千萬萬個未知數。但我有無限的決心和毅力,只是千千萬萬的未知數,要解決?何等容易!
2009 年 6 月 23 日  星期二   時晴時雨


2009-06-23 開心 分類: 未分類

CHING:  悶...唯有節衰順變....
鴨:          笑咩笑...邊個比您笑...未問過我係到笑...我呀媽話唔批准您笑﹐笑咩  @@
其實都唔知您笑咩....-.-
-------------------------------------------------------------------
哈哈哈~好開心呀~    (因為飲左旺仔牛奶)
-------------------------------------------------------------------
打波......好辛苦趕上去   點知係5點~
好鬼正...場場輸...搵我上黎真係做包底個個
大懲罰.......我..該怎樣做好!?   笑了
又輸...又輸..又輸...  0,0  
不如再玩耐D先啦~
今次的懲罰......可搞笑了   0.0
笑笑笑   好彩早D上黎姐  -.-
----------------------------------------------------------------
終於打波了.......連勝...
長勝呀...哈哈哈  全靠我   哈哈哈..........~
------------------------------------------------------------------
回家的路上....還好
點知撞到熟人..  都唔算熟GE......
但係佢認到我....@@  我認唔到..-.-
......唔知佢會點諗...佢係咁回頭望..-.-



2009 年 6 月 22 日  星期一   雨天


2009-06-22 呆滯 分類: 未分類

唉...對卷......好有信心的﹐都抄..
可能係F.3以來.....最大的挫敗感和挫折....
-----------------------------------------------------------------
事....永遠不會事事如意
無論是什麼路.....總有一天在遠處總有凹陷...   路過的人總會有一個倒下
在場上....自身總會有累下來的時候﹐只是看別人有沒有趕上
科學....完全失去當時考完的信心.......
IH....還可以﹐但..不該錯的地方...我錯了!~
PTH...只怪自己無好好溫書...
CP......一般
MATH......一山還有一山高   自己盡了力﹐就可以了
3年2班..

-------------------------------------------------------------------------------------------------
停課....好嗎? 對於我...有說不出的矛盾
一方面想看自己的前路....會否再陷下去
一方面又唔想考TSA.......
掌心2面是肉....打邊面都痛....
http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/art_main.php?iss_id=20090622&sec_id=6996647&art_id=12907595
------------------------------------------------------------------------------------
坦承...還是最好的溝通方法
真開心.....知道諗咩....^^
----------------------------------------------------------------------------
唔番學...又係另一日的..悶~

歌詞:
眼睛你要擦亮 記住我的模樣
表情不用太緊張 我是三年二班
我專心打球的側臉還滿好看
黑板是吸收知識的地方 只是教室的陽光
那顏色我不太喜歡 沒有操場的自然
為何比較漂亮的都是在隔壁班
還有考卷的答案 我剛好都不會算
沒關係 再繼續努力 沒關係

為甚麼上課時舉手很難 為甚麼拿線上寶物簡單
為甚麼女生不喜歡太胖 為甚麼別人手機在響

正手發長球的打法只是初級乒乓
反手短打再狠狠殺球是高級乒乓
迴轉技巧乒乓 前場速攻乒乓
對牆壁 在練習 乒乓 乒乓

*這第一名到底要多強(不用問 一定有人向你挑戰)
 到底還要過多少關(不用怕 告訴他們誰是男子漢)
 可不可以不要這個獎(不想問 我只想要留一點汗)
 我當我自己的裁判(不想說 選擇對手跟要打的仗)*

REPEAT*

#我不想 就這樣一直走
 每天都遇上 充滿敵意那種眼光
 等機會 就是要打倒對方
 這種結果我不要 這虛榮的驕傲#

這目的很好笑 我其實都知道 你只是想炫燿
我永遠做不到 你永遠贏不了
我永遠做不到 你永遠贏不了 永遠贏不了

走鄉下 尋找哪有花香 (為甚麼 這麼簡單你做不到)
坐車廂 朝著南下方向 (為甚麼 這種速度你追不到)
鳥飛翔 穿過這條小巷 (為甚麼 這麼簡單你做不到)
仔細想 這種生活安詳 (為甚麼 這種速度你追不到)
不好笑 不好笑 不好笑

REPEAT**

走鄉下 尋找哪有花香 坐車廂 朝著南下方向
鳥飛翔 穿過這條小巷 仔細想 這種生活安詳



2009 年 6 月 21 日  星期日   晴天


2009-06-21 愉快 分類: 未分類

還可以...過得去GA一日~~
-------------------------------------------------
回番某位...
和順便講一下..我再高的壞處:
再高.....我..咩車都唔搭得~(撞頭)
再高.....我..去ocean park 咩都無得玩~
再高.....我到時D人係我條褲浪行過~
再高.....我....我...我....棺材鋪..無我SIZE~

-----------------------------------------------------------
吳迪文...您終於有今日啦~
打機比呀MA見到....第死~
溫書啦.......   問世間..機是何物..-.-
--------------------------------------------------
換哂屋企D燈......好光的說
電腦也換左位....好似買左部新GA一樣  @@
聽日...就要面對事實...見到MATH...
好不安......   好明顯考試之前個日..
我有[充分]準備啦~
成績....令您表露無遺...讀過書..
無讀過...一眼睇哂~
我...囧定先~都得~



2009-06-21 開心 分類: 未分類

第1日....如此盡興~~
--------------------------------------------------
打波了....
同場的小朋友.....停課了﹐講事實...係屋企做咩??
XXX:打機LO,唔係您想做咩.....
我鍾意~
最後個15分鐘......呀SIR入黎話打GAME
(包埋佢自己.....當我地馬騮咁打...   真的累了)
呀SIR屈機.......SM  打到我..手都痺...
--------------------------------------------------------------------
之後去人地屋企~  睇電視..無憂無累...正~~
每次人地見到我的第1個反應.....   又高左GA..-.-

無錯....哥哥..係好高大~~    順帶一提一個對於我黎講GA壞消息.....我真係又高左啦~
幾時停呀~~~!!!!!

渴求..星期一   希望.唔好令我失望



2009 年 6 月 19 日  星期五   晴天


2009-06-19 開心 分類: 未分類

打波最開心......好過打機~
可惜....永遠都比第第拖實我..-.-
------------------------------------------------------------
屋企...悶...
考哂試....仲要比....第第D書困實我~
快快KO....左都3點了
之後仲要....搵番..迷失的小第第  -.- 
congratulation  4點
..........    哈哈哈   比人屈機
高分低能...太睇得起我~
---------------------------------------------------------------
多謝...多謝..多謝.........



Longman_ng
暱稱: Longman
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 168
留言總數: 401
今日人氣: 4
累積人氣: 3987