Run!For dream。
一粒大花的夢想。說不定,要在10年,15年,什至一生,也做不到。
儘管面前,有千千萬萬個未知數。但我有無限的決心和毅力,只是千千萬萬的未知數,要解決?何等容易!
2009 年 5 月 5 日  星期二   晴天


2009-05-05 分類: 未分類

 離島第2日....開始悶LO~頂住...(眼皮重左成千噸...-.-)

中文...還可以,因為實在太無聊...得登搵藉口出位~  -.-  作實用文? 還可以...可以唔駛咁悶^^
MATH~ 哈...可以唔駛擦黑板!! 正... 繼續正經~ -.-  今日...矛柴想搶SUN SIR 個位? (好明顯...IMPOSSIBLE!!) 因為 唔係只睇MATH一科GA!!  我就比人話..搶佢家人...0,0 得閒咩~ 之後講叫SUN SIR 呀BA 呀MA 試下滿清十大酷刑...比人話: 唔好講家人..!!    -.- 對唔住...口快快講左...
ENG!? 默書...何小康睇我...睇得太明顯啦!! MIZ LAU 係真唔知定假唔知...-.-  唉...錯左lightning  我實記住您ga!!! 快快的一堂又完lo
v.a -.-  講畫左d咩圖....見到曾詠詩個張,~自卑呀.....死口叫佢唔準笑 其實自己睇到...都想跑入toilet...自卑一下~ -.-  哈..見其他人都唔好得好邊....同一個lv -.- 先至有d自尊心~
上堂得睇圖...悶~ 吹水吹唔落...同枱ga人,十個有9個變態!!! c徒都係...世界變!!  只係我一個...都小小正常 (係kai左d..-.-)    之後...miz chan 講到...個鐘最後可以點用,我大叫送比人!!    請問大家...送個鐘比人~係解咩呀??   送鐘..!!  啱啦!!  大家又諗左去邊?  囧     gag黎ga!!!  -.-  反而諗第2樣野....  當時,我未免太激動..0.0  唔好講啦~!講多錯多.....
為事主...講聲sorry!!!  真係唔好意思~    
  最後...比林sir罰...校規?  叫我背bio算啦..0.0  仲要日文..-.-  您勁啦!! 囧..  法文..得文..俄文...意文...英文又點呀?  因為我都唔會抄ga啦!  呵呵~  [拍屁股走人...88]
哈...又一日~又一日.....時間又再次係我手上流走, 幾時可以捉緊佢??



2009 年 5 月 4 日  星期一   晴天


2009-05-04 分類: 未分類

lolo: 只是...無聊...打番~  -.-

 今日...比人調位
 離島位,有說不出的美麗動人風景,另加一份清幽景致,格外令人心礦神宜~  
寬大的空間,同時也讓我隻..長腳,得到解放...(唔駛再伸隻腳入老師枱!!AUSH~)
是好是壞,仲未睇到,總之而家舒服,就可以了....

MATH,正經做數,努力搞GAG....(無人笑得出...-.-)
eng....新黎ga老師,看來引起公憤~~  小心睇唔到今日日落..@@  (唔關我事..)
pth聽書!? (無得搞gag的源故...quite)  mu,矛柴的大戰...傷及池魚!!!  -.- 無奈的中立者...比逼參戰...(做被打的...)
中文...努力搞gag,無成果....  每人一句精句...醒神哂~ 可憐的焱sir...比逼笑埋一份...  哈..坐番自己之前個位...正!!!
eng補低..(自己班..) 國名,人名...覺到眼皮重左成千斤....囧  好彩都有ex 做下!!  最後仲教人講大話.....  -.-



2009 年 5 月 3 日  星期日   晴天


2009-05-03 開心 分類: 未分類

又無聊...打番qooza....hehe。唔知第時又幾時唔打...囧
聽日番學....功課早就做哂﹐aush!!
睇夜月個blog....痛死lo﹐睇呀矛柴番到學....點比人指.....
屋企差d就要開片....呀ba呀ma﹐就黎發哂火.....打個電車第第....好彩﹐比我個高人兇實左d氣氛....勁 [低能..!!]
同第第打波....sm....打人唔打波...全埸最kai﹐睇黎人地都o哂咀~



Longman_ng
暱稱: Longman
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 168
留言總數: 401
今日人氣: 2
累積人氣: 4008