lolo: 只是...無聊...打番~ -.-
今日...比人調位
離島位,有說不出的美麗動人風景,另加一份清幽景致,格外令人心礦神宜~
寬大的空間,同時也讓我隻..長腳,得到解放...(唔駛再伸隻腳入老師枱!!AUSH~)
是好是壞,仲未睇到,總之而家舒服,就可以了....
MATH,正經做數,努力搞GAG....(無人笑得出...-.-)
eng....新黎ga老師,看來引起公憤~~ 小心睇唔到今日日落..@@ (唔關我事..)
pth聽書!? (無得搞gag的源故...quite) mu,矛柴的大戰...傷及池魚!!! -.- 無奈的中立者...比逼參戰...(做被打的...)
中文...努力搞gag,無成果.... 每人一句精句...醒神哂~ 可憐的焱sir...比逼笑埋一份... 哈..坐番自己之前個位...正!!!
eng補低..(自己班..) 國名,人名...覺到眼皮重左成千斤....囧 好彩都有ex 做下!! 最後仲教人講大話..... -.- |