又一個CYCLE....調位無希望....@@
今日....一朝就要去morning assembly,遲左5分鐘!! 無被發現...睇黎我個parter都好似啱啱到....一齊遲~
快快的讀完....還好,未有出洋相~~ 自己可能唔覺..@@ 好彩唔係電視台姐....唔係就7到爆LO 今次..合作愉快~^^
開開心心上MU 話咁快就上完....大家都係調位姐~ 無咩出奇!!只係我一個...乖乖的..調左去LOLO的位坐...好近~
GEOG !? 講畫圖....有D亂~ 算.... 調去LOLO個位...比人發現就被逼番原位~ LOLO成功左...之後叫佢坐番個個位~ 0,0 偏心?
RECESS!!! 開開心心畫圖....結果又係豆豆....-.- 仲要加多把咀同林SIR話我~ 有時....真係好想...秒左佢~
PTH....想訓呢!!! 還好....支持住~~
CH: 都過得幾好....幾好....開開心心就一堂...小測也不差~ 大家也好多30分....加油LO
ENG: 小測...也不差..但也都要努力~~ 關梓公喜哂...34 HEIHEI也終於把第1的位置搶番啦~~...關梓同大家都要向佢挑戰AO
BIO....好多好多....好多好多的NOTE....背!? -.- 遲D先得唔得...... 一係...慢慢的,一個個..一星期一星期背..-.- 可以嗎??
MATH雙週...好無聊.....真的是MATH !? 囧.... 慢慢的....又過完~
放學LO 比榮哥逼LO PSP -.- 好好大佬大哂... 33的您...看上很開心~下次也加油AO!!
放學的第2次....看來,都比左唔小壓力佢~真係SORRY!! 不過...平常心...唔好令自己後悔就可以了....
聽日...PE AUSH!!!
投票....想打死我..秒殺我~唔滿意我者..舉手CM~ 唔想舉都CM吧~呵呵....想檢討一下自己的性格 原因 PLZ~~ 唔好介意..唔講真話者...比我秒~ |