Run!For dream。
一粒大花的夢想。說不定,要在10年,15年,什至一生,也做不到。
儘管面前,有千千萬萬個未知數。但我有無限的決心和毅力,只是千千萬萬的未知數,要解決?何等容易!
2009 年 5 月 20 日  星期三   晴天


2009-05-20 開心 分類: 未分類

yingying: 您無野呀夏...我點會呀~睇黎您都要睇下醫生好了....難過登天~
ching:   -.- 幾時充滿....睇黎,我d表達能力有d問題....成日有人誤會我打d野~睇黎下次打名好了~@@
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
pe 只係考試....-.-   悶..呵呵~10分!!! 真開心...次次都中哂柱...都比2分我..-.-  我真好彩~
p.s 5球中左3球柱....
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
chinese  依家焱焱唔知係咪食左火藥..-.- 可能想逼我地面對現實~但係我地幾時會醒...都係問題~
大家唔好再令佢難做啦!  我自己都係...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
chem...一上就..照肺,照到我..一覽無遺~好彩我自己態度好左姐...唔係..有排受~
比番分uq..-.- 兇我地無人合格...係到講笑嗎? 假如我有心臟病...早就比您嚇死~  好彩..還好..
鴨話要lo 6成~得左啦..公喜!! 大家都要加油呀~~
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
eng...熱死了....有d人就話肉火x身.. -.- 無野講~  有d仲穿冷衫...自動行溫??
有冷氣同無... 無分別.... 坐係黑板面前個d人...實熱死...lolo 為首~ -.-  好有忍耐力!!唔跑3000 浪費
好眼訓............zzzzzzzzZZZZZZzzzz
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



2009 年 5 月 19 日  星期二   晴天


2009-05-19 開心 分類: 未分類

 又一個CYCLE....調位無希望....@@

今日....一朝就要去morning assembly,遲左5分鐘!! 無被發現...睇黎我個parter都好似啱啱到....一齊遲~
快快的讀完....還好,未有出洋相~~ 自己可能唔覺..@@   好彩唔係電視台姐....唔係就7到爆LO  今次..合作愉快~^^
開開心心上MU 話咁快就上完....大家都係調位姐~ 無咩出奇!!只係我一個...乖乖的..調左去LOLO的位坐...好近~
GEOG !? 講畫圖....有D亂~  算....  調去LOLO個位...比人發現就被逼番原位~ LOLO成功左...之後叫佢坐番個個位~ 0,0  偏心?
RECESS!!!  開開心心畫圖....結果又係豆豆....-.-  仲要加多把咀同林SIR話我~ 有時....真係好想...秒左佢~
PTH....想訓呢!!! 還好....支持住~~
CH: 都過得幾好....幾好....開開心心就一堂...小測也不差~ 大家也好多30分....加油LO
ENG: 小測...也不差..但也都要努力~~ 關梓公喜哂...34 HEIHEI也終於把第1的位置搶番啦~~...關梓同大家都要向佢挑戰AO
BIO....好多好多....好多好多的NOTE....背!?  -.-  遲D先得唔得...... 一係...慢慢的,一個個..一星期一星期背..-.- 可以嗎??

MATH雙週...好無聊.....真的是MATH !?  囧....   慢慢的....又過完~
放學LO 比榮哥逼LO PSP  -.-  好好大佬大哂...  33的您...看上很開心~下次也加油AO!!  
放學的第2次....看來,都比左唔小壓力佢~真係SORRY!! 不過...平常心...唔好令自己後悔就可以了....  

聽日...PE  AUSH!!!

投票....想打死我..秒殺我~唔滿意我者..舉手CM~  唔想舉都CM吧~呵呵....想檢討一下自己的性格   原因 PLZ~~   唔好介意..唔講真話者...比我秒~



2009 年 5 月 18 日  星期一   晴天


2009-05-18 開心 分類: 未分類

搞事....的一天~

MATH....好眼訓....唔知係咪昨晚夜訓, 成堂提唔起精神~
LS...乖乖的,唔出聲~好快就一堂啦! 豆豆真可憐....其實佢罰得都幾無里頭..-.-
CHINESE....燊燊講道理,有時真係...覺得佢講得好啱~佢咁好心...講事實。好小老師會咁坦白...佢真係好老師
我成日出位...終於比佢話啦!! 唉...真係好悶的說~

ENG 出去OUTING LO 成班係車尾..-.- 打招乎? 同出面D人打... "打我呀笨..." LI句聽得唔小次~
去到...去左咁多次history museum第一次咁認真.... 好努力,做個張工作紙~  好快就做哂....
不過聽聞有人係到玩hide-and-seek -.- 我都好想玩...但係我會玩得好認真..-.-  都係唔好!!  某人被捉....可憐嗎? -.-
您真係跑GA...您覺得您會比人捉到嗎??   @@   
大發現....個雪櫃入面D可樂..係真GA..-.-  XXX 仲想打開佢...-.-  想飲下次請您....@@  出聲得可以了!!  傻得真厲害.....   
HEI HEI....搵外國人影相? 我立即lo 部手機出黎...以為真係做project -.-  點知上當了....影得唔好!? 勁背光..-.- 
   佢地班男仔..-.-  比我想像中...更YELLOW...更大膽~~  呵呵..3d特徵嗎??
係車上回程....讓坐..-.-  我都想...但係坐左上去~您地就會有排講啦!! 唔好唔得...有老師...-.-    之後坐係MIZ LAU 旁...morning assembly係真GA....  以為係玩..-.-

唔駛補課...聽日補番~  好辛苦先作完.....AUSH!! MIZ LAU 讚我..-^^  作得好...(我都知自己勁...-.- 講笑..)  
放學LO  第1次的.....   見到D...好好笑GA情況..@.@  真係唔知點好....     呵呵~  

88  聽日見~



2009 年 5 月 17 日  星期日   晴天


2009-05-17 鬱悶 分類: 未分類

 ..次次有假期...可能都係咁..悶~~  雖然打左陣機~ ^^!

今日熱死了....聽日又要番學.....成日係屋企...都唔知做咩!?  唉..HE到爆~~豆豆問我去唔去溜冰...我又未做哂功課...囧   
繼續HE.......悶悶悶~~   聽日番學又唔知駛唔駛補課!!!  唉..MIZ LAU...個補課唔可以delay no more 啦~  -.-

又無無聊聊..又過一日



2009 年 5 月 16 日  星期六   晴天


2009-05-16 鬱悶 分類: 未分類

 WILSON: 世事唔好咁絕wo  -.-   比條生路黎好wo   

今日晨早起身...諗住睇醫生...點知呀ma記錯時間  囧

8點幾起身...做咩?? 有左...英文的作文...之後偷偷地...忍唔住打機~ aush  -.-  
日有所思要加油呀~~
總之以家..覺得自己好..he
今晚婆婆生日...去同佢食飯~   生日快樂!!   今晚希望可以早d番啦!
唉...希望見唔到我呀ma 個細路個家人.....有仇  -.-  不過見到都要忍~~~

星期一唔駛上英文堂...呵呵~好期侍呀~

 



Longman_ng
暱稱: Longman
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 168
留言總數: 401
今日人氣: 3
累積人氣: 3994