金日開始係中一至中四同中六考試 中五同中7係正常上課日子 所以1130之後既時間係好free !! 好似成日學校都係我地咁 個feeling堅係正!! 其實唔多想上PE堂 不過都係上左- -因為覺得個M!SS有小小針對我- -!!!
M!zusu妳係咪好想知呢?!聽日黎搵我 我話妳知呀!!xddd 肚痛左成日囉 都唔`知乜事- -!!!妖-333-
金日俾M!zusu約左出黎xDDD 佢幾日之前就約好左 我都答應左xDD 夠爽快先正嘛xD 時間冇約好 訓醒就打比M!zusu 之後搞好哂就出門啦 算唔算凍- -?!還可以吧-v-" 哈 去鑽石山先 w0w 幾索w0 xDD 去左做咩呢- -?!去左食野 又去左睇野xDD 去左睇衫 最後去左食野xDDD 好似拍拖 哈哈!! 妳個fd黎到 我地......(閱讀全文)
金日冇出街呀 係咪奇蹟呢!!xddd 所以一0n msn就好多人問我:金日有冇出街?! 好明顯暗示緊妳成日出街架w0 金日呢?! 金日冇 因為冇乜錢 聽日就會出啦xDDD 聽日俾M!zusu叫左`出黎 嘿 金次唔係我叫人出黎啦xDDD 去邊?!去黃大仙w0 我頂- -!!日日番學都行哩到-口-" 仲話打邊爐w0 咁我要食小d啦
咩學校?!咩老師?!咩圈子?!!!咩世界?!!!! 金日一番到學校就俾人捉左,又記缺點,又同老師嘈! 上到課室金日睇報紙,好啦,本來成班都冇野既。 突然有一把好大既聲音講:「XXX同學收埋份功課唔好再釘」 好明顯又係班主任鬧人既時間到,佢又發顛喇! XXX同學:「釘埋哩下。」 班主任:「咩叫釘埋哩下?」 兩條友係到嘈嘈嘈,班主任出一句聲都覺得好煩架啦,佢仲要鬧人,知唔知真係好難頂! ......(閱讀全文)
邊條仆街比左我電話佢地呀?!玩夠未呀!!好撚無聊囉仆街!!!!!!!! 妖!!!好地地用哩個乜事都冇!!! 邊個邊個呀!!!! 死出黎呀仆街!! 仲有打黎用133打黎個條仆街!!正淆底!! 冇撚聊!!係咪又想嘈過呀?!正屋村仔!!!!!!!!!!!!!!!!!!