金日好好訓...第一堂訓到第五堂...都係咁眼訓xd 真係好舒服..仲好凍囉- -xd 學校生活冇咩野好打..... 好快就讀完中五啦..好想快d番工搵錢.. 後悔..當初點解我要咁做.. 遲左兩日先睇到妳個SMS.... 之前我為左妳所以唔轉台... 而家妳要轉台了...點搵妳?! MSN..?!妳又小0n.. 打電話比妳又唔感...? 我們還是朋友吧?! 覺得自己真係好衰仔.... 唉... 機會仲有冇?!奇蹟會唔會出現?! 我還是相信一點點的希望
琴日番屋企係東涌買左好多糖xdd 就係諗住第二日請問人食- -xd 自己唔食xd..因為會肥-口-xdd 跟住番學搭車個時就請+文佢地食xd 死八婆話我係咪對佢唔住囉- -xddd 我食好小- -有d係一定唔食- -xddd 番到學校請同學食.. 佢地話我做咩哩幾日咁開心... 其實冇野呀... 都冇乜特別事啦真係.. 唉...有肚仔t!m..要減減啦/.......(閱讀全文)
w0w...金日個頭GAL得好靚w0..-333-! 其實係因為琴日個頭唔好睇..所以金日GAL番好D..XD 第一堂ec0n訓左成堂- -xd 真係好勁xDD 跟住第二堂eng又係訓左好耐...之後先醒醒地- -xd 到左1230出去食飯..肥寶佢地問我一唔一齊去 我話好呀...我答左之後就係到諗佢地金次食咩- -?!食幾多錢- -xdddd 去到之後..有三個早就霸左位- - ......(閱讀全文)
妖!!! 番到學校..金日係星期二週會啦.. 咁係唔會搜書包.. 好..上到去聽週會9 up.. 聽聽下..俾人叫左出去- -! 我仲未知咩事.. 見到係M!姐叫我啦..都知又有煩野.. 第一次走出去我唔知要拎書包..第二次我汁番好d野入書包.. 個時諗緊手機點算好..一定搜書包搜身.. 好彩旁邊個個好好既女班長幫我@@ 我俾左手機佢..就走出去..等左待落去啦.......(閱讀全文)
金日要番學- - 玩左幾日真係唔想番- -!! 金日終於轉冬季啦..不過金日著PE - - 件冬季如果只係睇上身會好似男仔- - PE堂好好笑...xDDDD 我要增高!!!一定要記得-v-! 仲有唔可以再食咁多野..肥左呀- -! 16歲高得好慢- -嗚 而家望住塊都唔知自己男0r女- - 唔想諗喇- - 放左學同班同學一齊行.......(閱讀全文)