女同性的愛..LES - TB
女仔愛女仔,難道只有異性戀的真愛先係永遠..難道同性戀就不能擁有永恆的真愛嗎..?!
Nick_07_17
暱稱: N!ck
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
文章分類
全部 (86)
生活趣事 (54)
好特別.. (2)
好無聊... (3)
有野諗.. (12)
愛情故事 (4)
擁有妳的日子 (7)
未分類 (4)
最新文章
XG
再說一次我愛妳
我不要愛上妳
距離...
2009-01-20
日誌統計
文章總數: 86
留言總數: 47
今日人氣: 3
累積人氣: 7803
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2008 年 11 月 28 日  星期五   晴天


唉.. 鬱悶 分類: 生活趣事

金日好好訓...第一堂訓到第五堂...都係咁眼訓xd
真係好舒服..仲好凍囉- -xd
學校生活冇咩野好打.....
好快就讀完中五啦..好想快d番工搵錢..

後悔..當初點解我要咁做..
遲左兩日先睇到妳個SMS....
之前我為左妳所以唔轉台...
而家妳要轉台了...點搵妳?!
MSN..?!妳又小0n..
打電話比妳又唔感...?
我們還是朋友吧?!

覺得自己真係好衰仔....
唉...
機會仲有冇?!奇蹟會唔會出現?!
我還是相信一點點的希望



2008 年 11 月 27 日  星期四   晴天


開心- -?! 愉快 分類: 生活趣事

琴日番屋企係東涌買左好多糖xdd
就係諗住第二日請問人食- -xd
自己唔食xd..因為會肥-口-xdd
跟住番學搭車個時就請+文佢地食xd
死八婆話我係咪對佢唔住囉- -xddd
我食好小- -有d係一定唔食- -xddd
番到學校請同學食..
佢地話我做咩哩幾日咁開心...
其實冇野呀...
都冇乜特別事啦真係..
唉...有肚仔t!m..要減減啦/.......

(閱讀全文)



2008 年 11 月 26 日  星期三   晴天


火柴人! 愉快 分類: 生活趣事

w0w...金日個頭GAL得好靚w0..-333-!
其實係因為琴日個頭唔好睇..所以金日GAL番好D..XD
第一堂ec0n訓左成堂- -xd
真係好勁xDD
跟住第二堂eng又係訓左好耐...之後先醒醒地- -xd
到左1230出去食飯..肥寶佢地問我一唔一齊去
我話好呀...我答左之後就係到諗佢地金次食咩- -?!食幾多錢- -xdddd
去到之後..有三個早就霸左位- -
......

(閱讀全文)



2008 年 11 月 25 日  星期二   晴天


妖*v* 愉快 分類: 生活趣事

妖!!!
番到學校..金日係星期二週會啦..
咁係唔會搜書包..
好..上到去聽週會9 up..
聽聽下..俾人叫左出去- -!
我仲未知咩事..
見到係M!姐叫我啦..都知又有煩野..
第一次走出去我唔知要拎書包..第二次我汁番好d野入書包..
個時諗緊手機點算好..一定搜書包搜身..
好彩旁邊個個好好既女班長幫我@@
我俾左手機佢..就走出去..等左待落去啦.......

(閱讀全文)



2008 年 11 月 24 日  星期一   晴天


珍寶珠!! 愉快 分類: 生活趣事

金日要番學- -
玩左幾日真係唔想番- -!!
金日終於轉冬季啦..不過金日著PE - -
件冬季如果只係睇上身會好似男仔- -
PE堂好好笑...xDDDD
我要增高!!!一定要記得-v-!
仲有唔可以再食咁多野..肥左呀- -!
16歲高得好慢- -嗚
而家望住塊都唔知自己男0r女- -
唔想諗喇- -
放左學同班同學一齊行.......

(閱讀全文)