女同性的愛..LES - TB
女仔愛女仔,難道只有異性戀的真愛先係永遠..難道同性戀就不能擁有永恆的真愛嗎..?!
Nick_07_17
暱稱: N!ck
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
文章分類
全部 (86)
生活趣事 (54)
好特別.. (2)
好無聊... (3)
有野諗.. (12)
愛情故事 (4)
擁有妳的日子 (7)
未分類 (4)
最新文章
XG
再說一次我愛妳
我不要愛上妳
距離...
2009-01-20
日誌統計
文章總數: 86
留言總數: 47
今日人氣: 2
累積人氣: 7802
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2008 年 5 月 5 日  星期一   晴天


分手吧.. 鬱悶 分類: 有野諗..

我地有幾多日冇見喇...?!真係好耐啦.....
um....呃...可能真係太耐冇見同冇聯絡啦....
分手吧...俾大家一點空間....都俾妳一些自由吧...
而我會等個一日.......
最後只想說一句【分手只是一種型式】



2008 年 5 月 4 日  星期日   晴天


每一個字都是屬於妳 愉快 分類: 擁有妳的日子
這幾天
一整天的掛念

不知道妳在哪
不知道妳在做什麼
不知道妳好不好

希望會獨立些 只是為了以後不會太難過

我認為自己不是個小氣的人
我也可以做到很大方......

(閱讀全文)


2008 年 5 月 3 日  星期六   晴天


唉.. 不滿 分類: 有野諗..

真係好煩好煩呀..黃麗君小姐..妳知唔妳好煩呀..!!
成日都話我打去煩住妳..小姐..我搵妳做咩呢..?!嘈交呀.?!上次嘈唔夠呀..?!
上次都係3月頭既事啦..妳仲耍打去我fd到話我煩住妳..妳無唔無聊0的呀.?!
妳唔開心咪唔開心囉..講埋我煩住妳..而家五月啦..妳夠未架..?!
小姐..妳都有眼睇啦..同妳一齊個時..我都冇點打過比妳囉..何況散左之後..?!
妳唔好講到我好......

(閱讀全文)



2008 年 5 月 2 日  星期五   晴天


哈..不是吧?! 愉快 分類: 生活趣事

哈哈..琴日打左好多無聊野..不過都係有做過野呀..哈哈..xDDD
下午一點先訓醒囉..其實我六點先訓架..好早起身呀..xDDD
勁悶囉係屋企..但係我又唔會出街囉..因為頭髮好短..唔想見人.嗚嗚./.\
悶到發顛..之後同細妹玩左一陣UNO先冇咁悶..哈哈..有相睇架..xDDD
玩到17點..仲係好悶..發左一陣顛..細妹頂我唔順啦..佢開左隻碟俾我睇..xDDDDD
睇完仲係......

(閱讀全文)



2008 年 5 月 1 日  星期四   晴天


好無聊= =" 愉快 分類: 生活趣事

我記得琴晚我好夜先訓醒..就係凌晨一點先醒..哈哈..
可能係俾電視機嘈醒左啦..屋企個電視成日都好大聲w0..
但係佢地開左電視又唔係睇w0..想嘈死人咩..../.\
醒左玩電腦..細妹訓左..哈哈..之後我係咁同媽講細妹..係咁講係咁講..xDDD
我媽就會話:唔好咁話BB啦..-3-   哇..BB囉咩事..之後又係咁講..
兩個人係到發顛..哈哈..之前一直都冇時間寫番日記本.......

(閱讀全文)