我地有幾多日冇見喇...?!真係好耐啦..... um....呃...可能真係太耐冇見同冇聯絡啦.... 分手吧...俾大家一點空間....都俾妳一些自由吧... 而我會等個一日....... 最後只想說一句【分手只是一種型式】
真係好煩好煩呀..黃麗君小姐..妳知唔妳好煩呀..!! 成日都話我打去煩住妳..小姐..我搵妳做咩呢..?!嘈交呀.?!上次嘈唔夠呀..?! 上次都係3月頭既事啦..妳仲耍打去我fd到話我煩住妳..妳無唔無聊0的呀.?! 妳唔開心咪唔開心囉..講埋我煩住妳..而家五月啦..妳夠未架..?! 小姐..妳都有眼睇啦..同妳一齊個時..我都冇點打過比妳囉..何況散左之後..?! 妳唔好講到我好......(閱讀全文)
哈哈..琴日打左好多無聊野..不過都係有做過野呀..哈哈..xDDD 下午一點先訓醒囉..其實我六點先訓架..好早起身呀..xDDD 勁悶囉係屋企..但係我又唔會出街囉..因為頭髮好短..唔想見人.嗚嗚./.\ 悶到發顛..之後同細妹玩左一陣UNO先冇咁悶..哈哈..有相睇架..xDDD 玩到17點..仲係好悶..發左一陣顛..細妹頂我唔順啦..佢開左隻碟俾我睇..xDDDDD 睇完仲係......(閱讀全文)
我記得琴晚我好夜先訓醒..就係凌晨一點先醒..哈哈.. 可能係俾電視機嘈醒左啦..屋企個電視成日都好大聲w0.. 但係佢地開左電視又唔係睇w0..想嘈死人咩..../.\ 醒左玩電腦..細妹訓左..哈哈..之後我係咁同媽講細妹..係咁講係咁講..xDDD 我媽就會話:唔好咁話BB啦..-3- 哇..BB囉咩事..之後又係咁講.. 兩個人係到發顛..哈哈..之前一直都冇時間寫番日記本.......(閱讀全文)