好彩呀..番學個時冇落雨...嘿嘿嘿...!!
上堂勁眼訓囉..訓左中文堂小小囉..之後到0k精神啦..哈哈!
12:30放學啦..咁我去左mk一陣啦...之後番番工既地方放低D野XDD
之後去一陣信和喇..買左小小漫畫啦..唔買太多..
因為一陣仲要番學嘛..中五中7畢業典禮=口=!!!!!
16:15番到學校...其實個畢業典禮好無聊囉!!/3\
係咁搵D人係到講野...我係到睇漫畫XDDDDD
我旁邊個女班長聽歌囉咩事XDDDDDD
之後我又聽喇..妖..呀橙好煩囉!!又關佢事..!!話唔好聽..怕俾老師發現會煩w0..
咁我咪唔聽囉...之前我手機又傻左啦..咁佢問:妳係咪sms呀..?
我話:唔係呀..佢又話:妳成日都同我講大話!
我個時心諗:妳唔係我朋友..我無必要講大話囉..仲有係小事!
不過我都係講左..唔係呀..係手機壞左之嘛...
到真係放學喇..我要番工喇..又係做一樣既野..好悶..
為左生活無咁無聊同搵錢..算啦!!
同埋識到好多靚女呀xDDDDDDDDDD
無記錯好似好快出糧喇!!^^
金日23:30先收工...累..但係未死得!XDDDDDDD

|