女同性的愛..LES - TB
女仔愛女仔,難道只有異性戀的真愛先係永遠..難道同性戀就不能擁有永恆的真愛嗎..?!
Nick_07_17
暱稱: N!ck
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
文章分類
全部 (86)
生活趣事 (54)
好特別.. (2)
好無聊... (3)
有野諗.. (12)
愛情故事 (4)
擁有妳的日子 (7)
未分類 (4)
最新文章
XG
再說一次我愛妳
我不要愛上妳
距離...
2009-01-20
日誌統計
文章總數: 86
留言總數: 47
今日人氣: 0
累積人氣: 7800
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2008 年 5 月 12 日  星期一   晴天


-333333333-! 滿足 分類: 未分類

ell...金日要番學喇...w0w..幾時再放假呢..?!唔講=v=...呵呵呵...!!!
奸笑中...!!!嘿嘿..好..KAI完喇...金日好正常咁番學..y0y0y0y0y..!
太好喇..leanne冇再搵我喇..睇書都睇得開心D..哈哈哈..!!佢太煩喇!!XDDD
用新手機聽歌真係唔同D播...仲有就係..睇LEAH  DIZON既MV影片!!!
佢真係索到冇野好講...太索喇....個MV好正呀..好多索女...@@
但係唔知點解...哩個手機..用電用得好快囉..頂佢!!= =
想打咩呢...UM...我個位真係好正..正爆..出貓同SMS都好方便..XDDD
係架..我唔係乖孩子黎架..呀媽點教妳..妳就係點架啦..到大個左先黎教..有屁用咩
但係我又唔係好壞播..我唔可以俾自己太壞喇..哈哈哈...
最起碼我唔會食煙啦...好鬼臭..omg!!有咩咁好食= =!!!!!
我後面個個係B黎既..我同佢講左一D野..佢O哂咀:下..?!飲酒都叫壞囉..!!咩人黎架..
我苦笑一下...我唔信冇一個人會冇做錯野囉..我飲酒又點..?!
又唔係傷天害理!!點解要講到我好衰...反正大人們就係睇唔起我地..算..!!
lunch有m!ss call..死啦..冇聽電話..搞錯架/3\
之後放學同呀o去街mk喇..w0w..同佢好耐冇見..一樣冇變..哈哈哈哈!!
佢前幾日同老婆去完泰國黎...佢係B黎架..哇..幸福到佢呀..佢同老婆都好耐喇..
好似有一年半喇...真係好..
金日都係好多謝佢!!幫左我好多!!雖然我知道..佢係冇野做..得閒先搵我..xDDD
不過個種同酒肉朋友係唔同...可能佢19歲掛..xDDDDDDDDDDD
我真係唔明..小小事..自己係咩台都要呃我..搞到我三個月黎電話費過百以上!!
一百二百三百咁上..之前我仲好地地..一百都唔過..我唔知係咪妳..!!
查到出黎之後............好..!!
又係衰左自己咁易信人..有錢女真係唔同..三百幾妳比得輕鬆..我就唔係囉..
我仲要儲錢..做18歲之後既準備..可惡...!!!!!!!
都係既..我都係好似之前咁...唔好再咁易信人喇...冇乜好人...!!
呀o問左我一D野..我語塞左..唔係話冇可能..但係我覺得唔會咁..這是我相信的...!!
佢話我戀母狂囉..我鍾意大過我既女仔又有問題..兩三年唔係好大囉= =!!
大個既成起碼會成熟D啦..我真係頂唔順個D任性既細路女囉..!!
又唔識理妳感愛..鍾意點就點..妳做佢男朋友既..一定要買野比佢..一定要陪佢..
佢發睥氣第一個向妳發..大個小小都識收歛下啦..唉..好怕!!= =
w0w...決定左一個決定啦..呵呵..聽日開始實行啦!!俾心機呀!!!



2008 年 5 月 8 日  星期四   晴天


男仔行開啦= =" 自滿 分類: 生活趣事

金日好鬼早起身..前幾日..同住係東涌既小m0..`我地傾計..
小m0:乜妳咁講架!!心淡..../.\
我:我又唔係妳鍾意既人..妳唔洗心淡播..!!
小m0:我暗戀緊妳架
..!!@///@
我呆左一下..:呃..?!哈哈哈..快d番屋企啦..
之後又同佢講:妳聽日要番學呀..我唔洗番呀.不如咁..我接妳放學..
我冇講完佢就答應左喇..= ="
所以金日真係好期待架..好早就訓......

(閱讀全文)



2008 年 5 月 7 日  星期三   晴天


好期待呀..! 愉快 分類: 生活趣事

金日番學要上PE呀...好煩囉..要帶衫換..!!!
又重又煩w0...但係間學校又話中學係唔可以著住PE衫番學..只可以換囉= ="
俾佢吹漲囉..佢地講哂囉...= ="
w0w...有小小鍾意上PE堂..哈哈..可以跑步減肥..xDDDDDD
上完好累好熱囉..之後ART有冷氣啦..三堂呀..太好啦..>3333333<"!!
其實唔知自己做過咩黎囉..好無聊..仲訓左......

(閱讀全文)



2008 年 5 月 6 日  星期二   晴天


妳•好•野•妳•玩•哂•!!! 忿怒 分類: 有野諗..

好!!..一切都多謝妳!!妳送左我16歲前最好既野比我!!
多謝妳一次又一次咁冤枉我!!!衷心多謝妳!!!
第二次...兩年之後我仲比妳咁講!!!過左兩年!!!!
妳口口聲話原諒我!!!結果呢..?!兩年之後..好明顯妳一直記住!!!!!
係.就算當時我係好錯..妳係好嬲..好傷心..妳好唔開心...
係妳親口講原諒我!!!!當時仲有證人係到!!!!妳反口!!!!!!妳呃我!!妳一次又一......

(閱讀全文)



柴犬柴犬>3< 自滿 分類: 生活趣事

琴晚我真係好開心...THX!!!
金日起身好辛苦呀..勁眼訓囉..訓左好多堂..好野..中文堂m!ss冇番...正爆!!><
lunch用電腦..用用下..突然我就好快0ff左..原因我唔會講=3=
放學去左UA東薈城睇戲..真係好好睇呀..好感人呀..

所以喊左..我仲見到有人喊到好大聲!!xDDDDDDDDDD
生離死別式既分離真係好難受..有d我地真係無能為力..
......

(閱讀全文)