ell...金日要番學喇...w0w..幾時再放假呢..?!唔講=v=...呵呵呵...!!!
奸笑中...!!!嘿嘿..好..KAI完喇...金日好正常咁番學..y0y0y0y0y..!
太好喇..leanne冇再搵我喇..睇書都睇得開心D..哈哈哈..!!佢太煩喇!!XDDD
用新手機聽歌真係唔同D播...仲有就係..睇LEAH DIZON既MV影片!!!
佢真係索到冇野好講...太索喇....個MV好正呀..好多索女...@@
但係唔知點解...哩個手機..用電用得好快囉..頂佢!!= =
想打咩呢...UM...我個位真係好正..正爆..出貓同SMS都好方便..XDDD
係架..我唔係乖孩子黎架..呀媽點教妳..妳就係點架啦..到大個左先黎教..有屁用咩
但係我又唔係好壞播..我唔可以俾自己太壞喇..哈哈哈...
最起碼我唔會食煙啦...好鬼臭..omg!!有咩咁好食= =!!!!!
我後面個個係B黎既..我同佢講左一D野..佢O哂咀:下..?!飲酒都叫壞囉..!!咩人黎架..
我苦笑一下...我唔信冇一個人會冇做錯野囉..我飲酒又點..?!
又唔係傷天害理!!點解要講到我好衰...反正大人們就係睇唔起我地..算..!!
lunch有m!ss call..死啦..冇聽電話..搞錯架/3\
之後放學同呀o去街mk喇..w0w..同佢好耐冇見..一樣冇變..哈哈哈哈!!
佢前幾日同老婆去完泰國黎...佢係B黎架..哇..幸福到佢呀..佢同老婆都好耐喇..
好似有一年半喇...真係好..
金日都係好多謝佢!!幫左我好多!!雖然我知道..佢係冇野做..得閒先搵我..xDDD
不過個種同酒肉朋友係唔同...可能佢19歲掛..xDDDDDDDDDDD
我真係唔明..小小事..自己係咩台都要呃我..搞到我三個月黎電話費過百以上!!
一百二百三百咁上..之前我仲好地地..一百都唔過..我唔知係咪妳..!!
查到出黎之後............好..!!
又係衰左自己咁易信人..有錢女真係唔同..三百幾妳比得輕鬆..我就唔係囉..
我仲要儲錢..做18歲之後既準備..可惡...!!!!!!!
都係既..我都係好似之前咁...唔好再咁易信人喇...冇乜好人...!!
呀o問左我一D野..我語塞左..唔係話冇可能..但係我覺得唔會咁..這是我相信的...!!
佢話我戀母狂囉..我鍾意大過我既女仔又有問題..兩三年唔係好大囉= =!!
大個既成起碼會成熟D啦..我真係頂唔順個D任性既細路女囉..!!
又唔識理妳感愛..鍾意點就點..妳做佢男朋友既..一定要買野比佢..一定要陪佢..
佢發睥氣第一個向妳發..大個小小都識收歛下啦..唉..好怕!!= =
w0w...決定左一個決定啦..呵呵..聽日開始實行啦!!俾心機呀!!!
|