我唔係因為而家有拖拍所以對身邊既人愛理不理
金日本來諗住唔出街架..不過媽要我陪佢去博覽館.. 所以又係要出去- -六點就落左去喇... 唔錯唔錯...730開始..930完左... 自己相一張- -
如果你也有遺憾的東西 ,你是否有勇氣去追回?
下個月就是我的生日了,說實在的,對於即將跨入「而立」之年的這個事實,倒是讓我第一回產生了不想慶祝生日的念頭,可是,不過生日,我就能永遠停留在二十幾歲嗎?
不知道所有前輩們怎麼想的,至少在我來說,對於從一個還能繼續裝可愛的二十幾歲的年紀,進入一個眾人認定應該是成熟女性的三十歲,內心的掙扎可想而知。
想想從學校畢業好像才是剛發生的事情,一晃眼從大家口中的小妹妹,......(閱讀全文)
金日要番大學嘛....遲左小小起身..=口=! 因為冇較鬧鍾...哈哈哈哈...所以遲左一個半鍾xDDDDDD 金日係電腦室上呀....正呀>v<!!!!!! 不過好小位坐..所以唔可以自己一個用....!!唔可以上網= =! 咁同旁邊個女仔傾下計咁..唔好話我媾女!!! 放學走啦..去mk啦..我發覺我上次買既衫唔係真係好岩我自己... 個次買左五佰幾囉咩事= =......(閱讀全文)