拍了13日拖 心情其實很平靜 現在的我不想拍拖 心裡更沒有喜歡的人 放下了 什麼都放下了 想平靜 不想為感情事煩惱 單身快樂!!!! 金年聖誕節會是自己一個人過嗎?! 未試過過有情人的聖誕節 感覺是.......?! 十六年來都是自己一個過 金年又會是這樣子嗎?!
有口話人冇口話自己既人 好討人厭囉 把口話唔想理我 唔想理既話妳又會睇小便個blog既?! 又會睇埋我留既cm既?!無聊個個係妳地囉!!!分手快樂 這次拍拖很快就分手了 我們還是朋友 ^^ 第一次說分手呢- -xd
不可一 不可再!!!! 這次真是想流淚... 多謝 多謝那位大叔 我明白您那份心意 機會不是常有 我明白 我會......(閱讀全文)
{個人資料題} 1. 你叫咩名:暴龍=] 不過好小人會咁叫@@ 2. 你個英文名係:N!ck =] 3. 你個網名係:花言巧語 4. 你係男/女:女仔 5. 你幾歲:16歲 6. 你幾時生日:07-17 7. 你係咩星座:蟹仔一隻 8. 你住係邊:香港東涌xDDD 9. 中意邊個:好多w0真係 香蕉仔呀xDDD 10. 5中意邊個:冇乜w0真......(閱讀全文)
妖.. 肚痛左成日... 食左呀媽d野就咁撚樣...仆街啦 落街買野俾屋企啦...好 凍好痛- - 行到死死下囉咩事!!! 番到屋企就訓啦.. 訓又訓唔著..想點?! 呀婷多謝妳話我知咁多野w0...仲有妳條仔啦..我細佬呀...哈xd 不過我唔會咁沖動既..嘿..有咩事同妳講呀xDD
最憎人咩呀?!講大話同屈我囉!! 嘈嘈嘈..自己都知自己衰沖動啦..想搞清楚問我......(閱讀全文)
琴日445先放學..嘉敏打比我..叫我一齊番東涌.. 咁我就去買飛啦..買完有電 話黎 - -! 呀婷一口氣講..最後叫我陪佢去mk= = 好無奈..買左張飛番東涌..而家買去mk... 好彩未入閘姐- -唔係就慘-口-俾嘉敏姐鬧死我- -xd 陪佢一陣就去mk啦- -xd 佢ex都係到- -...三人行- -xd 佢ex唔舒服得好勁..佢可以話可唔到聲- -好慘- -! 呀婷對佢......(閱讀全文)