∥我愛你〃 ㄍ. °×卻難說出口"...˙°×+〞

2008 年 1 月 14 日  星期一   晴天


好大感觸..=v= 分類: 未分類

 尋晚好早就訓左..  因為冇人陪我/3333\"..

所以朝早就12點幾起左身..-3-"..  好早xD"...

跟住去開機..  msn  打機=]"..  玩左cs1個幾鍾..

到左2點幾果陣..  我上Qooza自己玩心理測驗..

原來我對愛情好專一架xD"..  但太將自己收埋.. 

唔多中意同人講自己內心既一面/3333\".. 唉"

怪唔知得.. 好似好少人了解我啦..  唉~

跟住同牙媽傾心事..xD"..  好少河-v-"..   

佢今日特別關心我..  剩係問我肚唔肚餓都問左至少廿次以上-3-"... 好誇-口-"..

跟住佢放心唔落..   煮左d飯同咸旦比我xD"..

果陣已經5點幾了..   我餓到5點幾先開飯/3333\"..慘

跟住食完飯牙媽就出左去了..  開工呀-v-"..   屋企又得返我一個人了/3333\"..

話就話我成日都自己一個人係屋企..  

好似好正咁..  其實好孤單..  

想搵個人傾下計都冇..唉~  搞到我好似冇哂朋友咁..  

不過我都似冇朋友架啦..  想搵個人傾計都冇../33333\"..

到左6點幾啦..  叫左何國一返到屋企就打比我..  點知又要我打比佢.. 唉.. 

何國永遠唔會變的..   成日都要有人係側邊幫下佢.v.  咁先得..=]

同佢傾左陣.. 傾到8點幾..  食飯..

食完飯之後...  我打比趙柱.. 

唉..   幾擔心佢._.  仲以為佢有咩事.. 成日搵唔到佢/3333\"..

原來佢同條女去左行街..  嚇死..

同佢玩war3玩到11點幾..  訓教嚕-3-"..  早抖..

  

朋友我當你一秒朋友
朋友我當你一世朋友

奇怪過去再不堪回首
懷緬時時其實還有

朋友你試過將我營救
朋友你試過把我批鬥
無法再與你交心聯手
畢竟難得有個最佳損友



« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | »