尋晚好早就訓左.. 因為冇人陪我/3333\"..
所以朝早就12點幾起左身..-3-".. 好早xD"...
跟住去開機.. msn 打機=]".. 玩左cs1個幾鍾..
到左2點幾果陣.. 我上Qooza自己玩心理測驗..
原來我對愛情好專一架xD".. 但太將自己收埋..
唔多中意同人講自己內心既一面/3333\".. 唉"
怪唔知得.. 好似好少人了解我啦.. 唉~
跟住同牙媽傾心事..xD".. 好少河-v-"..
佢今日特別關心我.. 剩係問我肚唔肚餓都問左至少廿次以上-3-"... 好誇-口-"..
跟住佢放心唔落.. 煮左d飯同咸旦比我xD"..
果陣已經5點幾了.. 我餓到5點幾先開飯/3333\"..慘
跟住食完飯牙媽就出左去了.. 開工呀-v-".. 屋企又得返我一個人了/3333\"..
話就話我成日都自己一個人係屋企..
好似好正咁.. 其實好孤單..
想搵個人傾下計都冇..唉~ 搞到我好似冇哂朋友咁..
不過我都似冇朋友架啦.. 想搵個人傾計都冇../33333\"..
到左6點幾啦.. 叫左何國一返到屋企就打比我.. 點知又要我打比佢.. 唉..
何國永遠唔會變的.. 成日都要有人係側邊幫下佢.v. 咁先得..=]
同佢傾左陣.. 傾到8點幾.. 食飯..
食完飯之後... 我打比趙柱..
唉.. 幾擔心佢._. 仲以為佢有咩事.. 成日搵唔到佢/3333\"..
原來佢同條女去左行街.. 嚇死..
同佢玩war3玩到11點幾.. 訓教嚕-3-".. 早抖..
朋友我當你一秒朋友
朋友我當你一世朋友
奇怪過去再不堪回首
懷緬時時其實還有
朋友你試過將我營救
朋友你試過把我批鬥
無法再與你交心聯手
畢竟難得有個最佳損友
|