尋晚1點幾先訓.. 但今朝早10點幾起左身-v-"...
訓唔著.. 諗左好多野._." 好亂..orz 好煩/_\" ..唉
跟住牙媽繼續訓教.. 冇理我.. 我就去左打機.. 打到1點幾..
我牙媽整左d野食比我之後.. 沖涼洗頭換衫準備返學..
換完衫之後打多陣機.. 跟住就出門口.. 原本今日唔洗返架..
冇啦啦派張通告要我地返-v- 超無奈.." 我打比肥培..
佢話一齊返.. 係m記等.. 去到m記.. 見到楊霖..
跟住一齊等肥培..=v= 肥培遲成半個鍾\_/!!!
搞到遲左少少返學.v. 返到學校.. ok多人係到玩攤位..-口-"
跟住見到肥森佢地.. 勁慘.. 比謝麗芳捉左..
叫佢地幫佢歡迎貴賓.v. 跟住我地又見到何國佢地._."..
佢地幫李素萍拎印仔.. 換禮物-v-".. 原來李素萍咁有童心的xDD"..
要埋d小禮物-口-" 笑死我..=]
跟住見到佢.. 佢著得好mk呀-_-".. 但ok令女-3-"..
hea多陣之後.. 返左屋企打機.. 同個fd打三國{war3}
打到7點幾.. 老豆煮面比我食.v.
食完之後.. 我地繼續打機.. 睇電視.."
打到3點幾-3-".. 家陣訓教嚕/_\".. 早抖=]
|