∥我愛你〃 ㄍ. °×卻難說出口"...˙°×+〞

2008 年 1 月 11 日  星期五   晴天


學校30週年.v. 分類: 未分類

 尋晚1點幾先訓..  但今朝早10點幾起左身-v-"...

訓唔著..  諗左好多野._."  好亂..orz  好煩/_\" ..唉

跟住牙媽繼續訓教.. 冇理我..  我就去左打機..  打到1點幾..

我牙媽整左d野食比我之後..   沖涼洗頭換衫準備返學.. 

換完衫之後打多陣機..   跟住就出門口..   原本今日唔洗返架..

冇啦啦派張通告要我地返-v-  超無奈.."   我打比肥培.. 

佢話一齊返..  係m記等..  去到m記..  見到楊霖..

跟住一齊等肥培..=v=  肥培遲成半個鍾\_/!!! 

搞到遲左少少返學.v.    返到學校..  ok多人係到玩攤位..-口-"

跟住見到肥森佢地.. 勁慘.. 比謝麗芳捉左..

叫佢地幫佢歡迎貴賓.v.    跟住我地又見到何國佢地._."..

佢地幫李素萍拎印仔.. 換禮物-v-".. 原來李素萍咁有童心的xDD"..

要埋d小禮物-口-"   笑死我..=]   

跟住見到佢..   佢著得好mk呀-_-"..   但ok令女-3-"..

hea多陣之後.. 返左屋企打機..  同個fd打三國{war3}

打到7點幾..  老豆煮面比我食.v.  

食完之後..  我地繼續打機..  睇電視.."

打到3點幾-3-"..     家陣訓教嚕/_\"..  早抖=]



« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | »