∥我愛你〃 ㄍ. °×卻難說出口"...˙°×+〞

2008 年 1 月 22 日  星期二   晴天


2008-01-22 分類: 未分類

 尋晚好累..  好早就訓左.."  今朝早返學..

返到學校.. 即刻返左上課室"

準備本早讀既書..  成個早讀時間..

我都係發夢-v-"..  成日諗野.. 

諗到個頭就爆炸../3333\"..  想死的說"..

跟住地理堂..  悶到想死..  成堂係咁抄野..

抄到手到軟埋..  馬力把聲好難頂..Orz"

英文堂..  又係發夢..  哎也..  完全上唔到堂呀.v."..

不知所措了..  比老師煩左幾句..-v-".. 呵

中史堂..  成堂老師都係到煩..  睇套野.. 

超無聊囉..   同牙Bear佢地傾緊其他野._."..

係到煩煩煩..\_/"   

數學堂..   嘩..   成班個個都唔想上數學堂.. 

可能太難頂的說了xD"..  我都不太想上數學堂喔..

肥婆芳好鬼煩.."  完全唔想聽到佢把聲-v-"..

科學堂x2..   超悶..  我個枱d人個個都咁鬼靜..

完全悶到想死..  只有扮勤力- -v..  

Lunch..  食完野之後  落左去飲野..

飲完野之後..  我地返哂上去hea..   

中文堂..  唉-v-"..   又比人罰抄書..

不過我家陣都仲未抄..  諗住聽日先返去抄xD"..

希望抄得切..   跟住教說明文..  超悶的說/3333\"..

英文堂..  頂..   e夫人超煩..   煩左成堂..

係到玩默書-v-"..  超麻煩的說T^T"

累到我寫得兩個答案- -v"..  

放學之後..  返屋企睇戲.. 食飯..

訓教..  沖涼..  舒服唷aha".. 

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

每個人一有兩個或以上的選擇的時侯..  

偏偏會猶豫不決..   我不知道你會不會是這樣..

但..  如果係我的..  我肯定不會再是這樣.. 

因為.. 我想你知道..  我真的愛上了你..xD"..



« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 52 | »