尋晚好累.. 好早就訓左.." 今朝早返學..
返到學校.. 即刻返左上課室"
準備本早讀既書.. 成個早讀時間..
我都係發夢-v-".. 成日諗野..
諗到個頭就爆炸../3333\".. 想死的說"..
跟住地理堂.. 悶到想死.. 成堂係咁抄野..
抄到手到軟埋.. 馬力把聲好難頂..Orz"
英文堂.. 又係發夢.. 哎也.. 完全上唔到堂呀.v."..
不知所措了.. 比老師煩左幾句..-v-".. 呵
中史堂.. 成堂老師都係到煩.. 睇套野..
超無聊囉.. 同牙Bear佢地傾緊其他野._."..
係到煩煩煩..\_/"
數學堂.. 嘩.. 成班個個都唔想上數學堂..
可能太難頂的說了xD".. 我都不太想上數學堂喔..
肥婆芳好鬼煩.." 完全唔想聽到佢把聲-v-"..
科學堂x2.. 超悶.. 我個枱d人個個都咁鬼靜..
完全悶到想死.. 只有扮勤力- -v..
Lunch.. 食完野之後 落左去飲野..
飲完野之後.. 我地返哂上去hea..
中文堂.. 唉-v-".. 又比人罰抄書..
不過我家陣都仲未抄.. 諗住聽日先返去抄xD"..
希望抄得切.. 跟住教說明文.. 超悶的說/3333\"..
英文堂.. 頂.. e夫人超煩.. 煩左成堂..
係到玩默書-v-".. 超麻煩的說T^T"
累到我寫得兩個答案- -v"..
放學之後.. 返屋企睇戲.. 食飯..
訓教.. 沖涼.. 舒服唷aha"..
+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+
每個人一有兩個或以上的選擇的時侯..
偏偏會猶豫不決.. 我不知道你會不會是這樣..
但.. 如果係我的.. 我肯定不會再是這樣..
因為.. 我想你知道.. 我真的愛上了你..xD"..
|