前日星期六成日冇出街.. 係屋企打機..
超悶的說.. 所以約左何國出去沙田行-v-"..
帶左五舊幾水..$.$ 我地去左買嬲._."..
好令的說xD".. 同其他電腦d野.."
何國就買左隻碟.. gamE碟來的..
好似ok好玩咁.v.".. 但唔岩我-v-"..
跟住我地行到3點幾.. 返左屋企..
牙媽問長問短=[" 很煩的說..*
又話.. 呢件嬲令喎.. 唔錯唔錯-v-"..
跟住打機.. 食飯.. 睇戲.. 沖涼.. 訓教xD"..
很累也...
+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+
我在想.. 如果當時我沒有放棄過你的話..
那我們現在可能在一起了.. 不過天意難違喔xD"...
|