|
2008 年 1 月 30 日 星期三  |
| 2008-01-30 |
分類: 未分類 |
唉._.".. 今日返學..
上堂之後.. 同班fd玩左陣..
放學之後同肥森佢地返屋企..
今日超凍.0.".. 我著得兩件短袖..
同一件羊毛衣aha".. 都0k既..
仲未傷風果d囉-v-"..
跟住返到屋企.. 開左機..
跟住去左訓教.. 訓到8點幾..
起身食飯T^T".. 食完飯..
沖涼.. 沖完涼之後..
同melody傾左陣電話..
打機.. 打到訓教嚕..
{ 睇完之後.. 記得留個美麗的cm吧! }
+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+
今天仿佛看到自己的影子…替代品,
妒忌?…呷醋?,哈…我沒有資格吧。
|
|