今朝早返到學校之後..
返到去就早讀._.".. 十分難受的說T^T"..
設技堂x3.. 係咁畫圖.. 0k好玩啦..
又唔算太悶個隻..
中文堂.. 做工作紙.." 超悶的說aha"..
P.E堂x2.. 因為天雨既問題.. 所以冇上..
去左D班房到睇片.. 都係關於P.E的..
唔算悶.. 0k好睇T^T"..
Lunch.. 落左去小食部飲野..
跟住同班男仔玩心水炸彈.. 超好悶..
我係做炸彈果個-口-"..
英文堂x2.. 教書.. 教教下..
教剩幾個字.. 睇戲.. 睇上次睇剩個套戲._."..
好好睇.. 跟住WinG冇啦啦喊-v-"..
仲以為係我整喊佢-口-"..
最後原來唔關我事xD".. 嚇死T^T"..
跟住放學.. 去左做設技份功課..
之後同何國返屋企之後..
打機.. 訓教.. msn.. 食飯.. 沖涼..
|