尋晚3點幾訓._.".. 累..
今朝早12點幾起左身..
跟住諗住今日牙bear佢地話去配眼鏡..
所以去左沖涼..換衫.. 點不知佢地放飛機.. 唉T^T"..
跟住係屋企悶.. 超悶囉.. 仲以為有街去.. 幾鬼開心-口-"..
牙bear佢地真係信唔過的-v-".. 因為尋日同牙媽嘈左..
所以今日成日都冇同佢講過野.. 超黑人憎囉佢.."
跟住同人傾msn.. 打機.. 訓教.. 睇戲..
跟住到7點幾.. 食飯.. 食完野之後.. 繼續打機..
打到3點幾訓教.. orz"..