尋晚勁早訓._.".. 10點幾訓左..
呢排超早訓-v-".. 今朝早落雨..
超凍.. 完全唔想起身.. 但又要起身返學=["..
返到上課室.. 就係到播歌.. 我就聽歌xD"..
中文堂.. 作文.. 同 睇片.. 都幾悶架-v-"..
數學堂.. 做工作紙,, 頂.. 今日肥婆芳又遲放了..
很麻煩喔.. 仲要我勁肚餓-0-"..
好彩最後我都食到野.. 唔係實小爆佢xD"..
歷史堂... 睇片.. 聽書.. 超悶.. 悶到訓得著-口-"..
經公堂.. 超好玩.. 牙sir一轉身寫黑板..
我地成班係到互扔粉筆-v-".. 好玩T^T"..
跟住最後.. 牙sir發火-口-"..
罰左老銘同肥邦.. 笑死我,,
佢地兩個之後比人罰左星期六返黎留堂-v-".. 超慘的說T^T"..
電腦堂x2.. 聽歌.. 同 整片.. 整黎整去..
最後搞掂哂.. 走去睇人地果d._.".. 幾令的說-v+
Lunch.. 食完野.. 落左去飲野..
飲完之後.. 返上去同班男仔玩磨柱-v-"..
除左翁泓同J維對鞋收埋哂.v.".. 笑死我=]"..
好彩佢地玩得.. 比著我實爆珠.. 佢都講得幾岩..
我d脾氣好差-0-".. 簡直差到極點.. 唉=_+"..
英文堂x2.. 成班男仔係到玩十五/二十..
大孖同肥森都唔識玩-v-".. 教左一輪先識玩..
放學之後.. 同肥培佢地去左買野.. 最後都係買唔到..
因為冇貨.. 搞到成身濕T^T".. 超慘的說..
返屋企之後.. 訓教.. 睇片.. 食飯.. 沖涼.. 睇Tv"..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
唉.. 咁我激嬲左佢呀馬.. 我梗係哄返佢架啦..
比著我激嬲第二個.. 我都會哄返佢囉..
我都唔知我串你d咩-0-".. 唉.. 你想嬲就嬲啦..orz
|