∥我愛你〃 ㄍ. °×卻難說出口"...˙°×+〞

2008 年 1 月 25 日  星期五   雨天


又是下雨天.. 分類: 未分類

尋晚勁早訓._."..  10點幾訓左..

呢排超早訓-v-"..     今朝早落雨..

超凍..  完全唔想起身..  但又要起身返學=["..

返到上課室..  就係到播歌..  我就聽歌xD"..

中文堂..   作文.. 同  睇片..   都幾悶架-v-"..

數學堂..   做工作紙,,   頂..  今日肥婆芳又遲放了..

很麻煩喔..  仲要我勁肚餓-0-"..  

好彩最後我都食到野..     唔係實小爆佢xD"..

歷史堂...    睇片..  聽書..  超悶..  悶到訓得著-口-"..

經公堂..   超好玩..  牙sir一轉身寫黑板..

我地成班係到互扔粉筆-v-"..  好玩T^T"..

跟住最後..  牙sir發火-口-".. 

罰左老銘同肥邦..  笑死我,,

佢地兩個之後比人罰左星期六返黎留堂-v-"..   超慘的說T^T"..

電腦堂x2..  聽歌.. 同 整片..   整黎整去..

最後搞掂哂..  走去睇人地果d._."..  幾令的說-v+

Lunch..  食完野.. 落左去飲野..  

飲完之後.. 返上去同班男仔玩磨柱-v-".. 

除左翁泓同J維對鞋收埋哂.v."..   笑死我=]"..

好彩佢地玩得..   比著我實爆珠..  佢都講得幾岩..

我d脾氣好差-0-"..  簡直差到極點..  唉=_+"..

英文堂x2..   成班男仔係到玩十五/二十.. 

大孖同肥森都唔識玩-v-"..   教左一輪先識玩..

放學之後..  同肥培佢地去左買野..  最後都係買唔到..

因為冇貨..  搞到成身濕T^T"..  超慘的說..

返屋企之後..   訓教.. 睇片.. 食飯..  沖涼.. 睇Tv"..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

唉..   咁我激嬲左佢呀馬..  我梗係哄返佢架啦..

比著我激嬲第二個..  我都會哄返佢囉..

我都唔知我串你d咩-0-"..   唉..  你想嬲就嬲啦..orz



« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 52 | »