呢排我都唔會成日打Qooza架啦._.".. 因為懶xDDDDD"..
就快考試啦.. 要溫書了T^T"..
視藝.. 整間模型屋
數學.. 教概率
英文.. 很悶的說.. 上DRAMA".
lunch.. 食飯+飲野..
普通話.. 同牙bear傾心事._."..
中文.. 悶到差d坐係到呆住訓著左..
返到屋企同某某傾電話".. vErY haPpY
跟住封鎖左某d人-0-"..
打機.. 沖涼.. 食飯.. 訓教..