∥我愛你〃 ㄍ. °×卻難說出口"...˙°×+〞

2008 年 2 月 29 日  星期五   晴天


2008-02-29 分類: 未分類

呢排我都唔會成日打Qooza架啦._."..  因為懶xDDDDD"..

就快考試啦..  要溫書了T^T"..   

視藝..  整間模型屋

數學..  教概率

英文..   很悶的說..  上DRAMA".

lunch..  食飯+飲野..

普通話.. 同牙bear傾心事._."..

中文..  悶到差d坐係到呆住訓著左..

    返到屋企同某某傾電話"..  vErY haPpY

跟住封鎖左某d人-0-"..

打機.. 沖涼.. 食飯.. 訓教..



« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 52 | »