今朝10點幾起左身.. 跟住去左沖涼..
沖完涼之後.. 換衫出街..
跟住11點半火車站等melody同肥邦..
最衰屎忽邦啦.. 我出左門口佢先話改11點9..凸
跟住melody到左.. 我地兩個等佢一個-v-"..
佢11點9先出門口.. 離譜.."
最後12點正先行-口-"..出到旺角.. 同牙bear/迦得會合..
一齊去唱K...我冇唱過xD".. 不過去左打ps3..
家陣唱K都有ps3.. 真前衛T^T"..
跟住去左影貼紙相.. 影得我好樣衰._."..
影完之後.. 落雨.. 超煩的說.. 整到濕哂-v-"..
跟住佢地陪我去荃灣配眼鏡.. 配左副黑色粗柜..
0k令啦.. 跟住去左牙bear屋企玩毛毛-v-"..
可能我累了.. 不太想動.. 所以沒跟毛毛玩-口-"..
我們7點幾就走了.. 跟住肥邦唔送melody返屋企..
要我送佢返屋企._.".. 跟住陪佢返到佢屋企樓下..
跟住就走左.. 0k凍.. 返到屋企8點幾..
跟住沖涼.. 食飯.. msn.. 傾電話.. 打機..
打機打到2點幾._.".. 訓左.. zZzZ..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
唔好成日話我中意melody啦..
我中意既人根本唔係佢..
之前我係有中意過/對佢有好感..
但唔代表永遠囉..
總之係所有地方度唔好再提我中意melody啦T^T"..
|