∥我愛你〃 ㄍ. °×卻難說出口"...˙°×+〞

2008 年 2 月 2 日  星期六   雨天


出街T^T".. 分類: 未分類

今朝10點幾起左身..  跟住去左沖涼..

沖完涼之後..   換衫出街..

跟住11點半火車站等melody同肥邦..

最衰屎忽邦啦..  我出左門口佢先話改11點9..凸

跟住melody到左..  我地兩個等佢一個-v-"..

佢11點9先出門口..  離譜.."  

最後12點正先行-口-"..出到旺角..  同牙bear/迦得會合.. 

一齊去唱K...我冇唱過xD"..  不過去左打ps3.. 

家陣唱K都有ps3.. 真前衛T^T"..  

跟住去左影貼紙相..  影得我好樣衰._."..

影完之後..  落雨..  超煩的說.. 整到濕哂-v-"..

跟住佢地陪我去荃灣配眼鏡..  配左副黑色粗柜.. 

0k令啦..    跟住去左牙bear屋企玩毛毛-v-"..

可能我累了..  不太想動..   所以沒跟毛毛玩-口-"..

我們7點幾就走了.. 跟住肥邦唔送melody返屋企.. 

要我送佢返屋企._."..   跟住陪佢返到佢屋企樓下..

跟住就走左..  0k凍..   返到屋企8點幾..

跟住沖涼..  食飯..  msn..  傾電話..  打機..

打機打到2點幾._."..  訓左.. zZzZ..

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

唔好成日話我中意melody啦.. 

我中意既人根本唔係佢..

之前我係有中意過/對佢有好感..   

但唔代表永遠囉..   

總之係所有地方度唔好再提我中意melody啦T^T"..



« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 52 | »