應該差唔多一個月冇上黎打Qooza啦-v-"..
愈黎愈冇心機去打了T^T"..
唔知係咪個人愈大就愈主動諗野.."
唉-U-".. 個心好亂=[".. 煩死了..
尋晚同左一個人傾電話_ _"..
佢講得岩.. 幸福真係要自己去爭取..
如果個一刻.. 你唔去爭取的話.. 可能下一秒..
佢已經屬於第二個人了T^T"..
聽完之後.. 好感觸-口-".. 唔知做乜.. Orz..
好啦.. 繼續努力打Qooza xP"..