∥我愛你〃 ㄍ. °×卻難說出口"...˙°×+〞

2008 年 4 月 5 日  星期六   晴天


2008-04-06 分類: 未分類

今日終於去BBQ嚕,.

11點幾.. 比牙Bear打電話嘈醒左-口-"..

跟住同何國嘈左交.. 囧"..

原本諗住唔去BbQ..  但我本身自己好想去-v-"..

因為上個禮拜已經傾緊去邊到玩架啦-_-!!..

呢次仲要我搞tiM..  所以好想去.. 囧"

最後都係去左xD".. 去m記等齊人..

跟住就出發!  呢次好多人去呀..

(我 屎忽 melody bear 老瀚 肥邦 soso carlos 翁泓 winnie 尻山 何國)

去左隆亨村到買野食..   買左成個幾鐘-_-!!..

跟住上去紅梅谷嚕..]]   好多馬嬲..  唉..  成日笑我.. 好煩]]

跟住比班馬嬲搶左包麵包... 無奈..囧..

我成場燒都係 雞翼 豬扒 芝士腸.. 好食-3-"..

d野食勁快比人食哂..  5點幾食哂..  呢次買得好少野-_-!!

跟住去玩鋤DeE..   好白痴-_-!!..

d馬嬲又黎搶野食..  搶左包棉花糖..  超慘-_-"..

d馬嬲幾醒目.. 好似有計劃咁搶野\333/!!

跟住melody走..  要我同老瀚送.. 

送到勁遠呀!!..   去到新翠村塔46x..  

勁累/333\"..   行到半路.. 老瀚(咩)melody..

跟住老瀚仲叫我(咩)佢.. 囧"   我好大陣汁味-_-!! 唔多想..囧

跟住塔的士上返去紅梅谷..   玩多陣..

玩到7點幾.. 我地去左沙田坐左陣<3  

跟住去左大家樂食飯-0-"..  跟住再去睇電話.. 

我好想要部k660i..  好似好令咁-3-".. 

聽日買啦.. 唔知白色好定黑色好.. 囧"

11點幾返到屋企..  沖涼..  打機.. 

好累呀.. 唔打啦..  早抖,,,,]]

各位同學記住留cm呀!!.. 謝!

++++++++++++++++++++我係分隔線+++++++++++++++++++

唉..  今日好少同你講野..  唔知同你講乜..

好想放棄..  不過我放棄唔到呀.. 

P.S: 因為.. 我真的很愛你,,



« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 52 | »