今日終於去BBQ嚕,.
11點幾.. 比牙Bear打電話嘈醒左-口-"..
跟住同何國嘈左交.. 囧"..
原本諗住唔去BbQ.. 但我本身自己好想去-v-"..
因為上個禮拜已經傾緊去邊到玩架啦-_-!!..
呢次仲要我搞tiM.. 所以好想去.. 囧"
最後都係去左xD".. 去m記等齊人..
跟住就出發! 呢次好多人去呀..
(我 屎忽 melody bear 老瀚 肥邦 soso carlos 翁泓 winnie 尻山 何國)
去左隆亨村到買野食.. 買左成個幾鐘-_-!!..
跟住上去紅梅谷嚕..]] 好多馬嬲.. 唉.. 成日笑我.. 好煩]]
跟住比班馬嬲搶左包麵包... 無奈..囧..
我成場燒都係 雞翼 豬扒 芝士腸.. 好食-3-"..
d野食勁快比人食哂.. 5點幾食哂.. 呢次買得好少野-_-!!
跟住去玩鋤DeE.. 好白痴-_-!!..
d馬嬲又黎搶野食.. 搶左包棉花糖.. 超慘-_-"..
d馬嬲幾醒目.. 好似有計劃咁搶野\333/!!
跟住melody走.. 要我同老瀚送..
送到勁遠呀!!.. 去到新翠村塔46x..
勁累/333\".. 行到半路.. 老瀚(咩)melody..
跟住老瀚仲叫我(咩)佢.. 囧" 我好大陣汁味-_-!! 唔多想..囧
跟住塔的士上返去紅梅谷.. 玩多陣..
玩到7點幾.. 我地去左沙田坐左陣<3
跟住去左大家樂食飯-0-".. 跟住再去睇電話..
我好想要部k660i.. 好似好令咁-3-"..
聽日買啦.. 唔知白色好定黑色好.. 囧"
11點幾返到屋企.. 沖涼.. 打機..
好累呀.. 唔打啦.. 早抖,,,,]]
各位同學記住留cm呀!!.. 謝!
++++++++++++++++++++我係分隔線+++++++++++++++++++
唉.. 今日好少同你講野.. 唔知同你講乜..
好想放棄.. 不過我放棄唔到呀..
P.S: 因為.. 我真的很愛你,,
|