∥我愛你〃 ㄍ. °×卻難說出口"...˙°×+〞

2008 年 3 月 30 日  星期日   晴天


明天返學T^T 分類: 未分類

好想快d到聽日..囧'

可以見到佢.. 嘰嘰..

見返好多同學仔xDD"

成個假期都勁悶-_-!!!..  

差不多成日都留在家中打機..  好鬼悶.. T^T'

但返學又可以見到佢.. 又可以同班fd玩<3

勁開心=)..            好想快d到聽日喔.,]

--------------------------------我係分隔線---------------------------------

下個禮拜五(4/4 清明節)去烏龜沙BbQ..   想去既,.  自己AdD我..  

冇AdD我..  到時冇留位比你.. 唔關本人事=)"   

冇我msn既   自己AdD本少msn: [email protected]     

多謝合作xPPP~!!!

P.S: 打左前日既blog..  想睇就睇啦v3v"..



« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 52 | »