好想快d到聽日..囧'
可以見到佢.. 嘰嘰..
見返好多同學仔xDD"
成個假期都勁悶-_-!!!..
差不多成日都留在家中打機.. 好鬼悶.. T^T'
但返學又可以見到佢.. 又可以同班fd玩<3
勁開心=).. 好想快d到聽日喔.,]
--------------------------------我係分隔線---------------------------------
下個禮拜五(4/4 清明節)去烏龜沙BbQ.. 想去既,. 自己AdD我..
冇AdD我.. 到時冇留位比你.. 唔關本人事=)"
冇我msn既 自己AdD本少msn: [email protected]
多謝合作xPPP~!!!
P.S: 打左前日既blog.. 想睇就睇啦v3v"..
|