呼.. 成個假期就咁過左嚕..
日日係屋企打機.,, 好少出街.. 囧
大後日要返學啦v3v".. 有點兒不想返學..
但返學又可以見到佢喎... 由唔想返學.. 都變到想返學=P
跟住夜晚同肥邦.. SoSo.. 肥民.. 肥SaM.. 楊霖去左打邊爐-_-!!..
我都唔知點解要去沙角大排檔到打..
d野麻麻地好食.口.' 不過走果陣..
肥民就去左開大-_-!!!.. 唔知係咪d野唔乾淨.. 囧"..
12點幾我地成班去左田心食糖水.. 好飽-_-!!
食到1點幾... 我地送肥民上車.. 跟住解散aha"..
返到屋企.. 沖涼.. 打多陣機.. 訓教zZzZ
|