返到去睇報紙]] 對今日D 新聞幾有興趣..
地理堂- - 上馬力堂永遠係最悶的說-口-''
英文堂.. 0k悶.. 同何國打nds L xDDD"..
中史.. 派小測卷.. 28/60.. 差兩分.. 無奈/3333\"..
同牙BeaR傾楊英._.".. 無聊的說-3v"..
數學堂.. 仲係教緊概率.. 0k易`
科學堂.. 我頂.. 要本大少抄書\口/"..
跟住同牙bear傾某某人似隻狗.. orz"..
去左禮堂.. 午會`超悶的說..
中文堂.. 成堂吹水多過教書..v3v"..
英文堂.. 係到玩接龍.. 跟住同丫妹傾心事.3."..
跟住放學.. 返到屋企.. 打war3..
打到冇心機../3333\"..
現在每一次跟你談msn的時侯-口-"..
我都不知道找什麼跟你談..
至從你同我講.. 『我地唔係好熟..』
即刻冇哂心機.. 回想起星期六那天..
我們還好好地.. 你還喬住我隻手..
難道我誤會你的意思嗎??
我應該放棄?`還是繼續努力?
|