今日返學.. 就早會了.. 囧..
企到好累.. 今日成堆人遲返.. 企哂係右邊..
上設技x3.. 個sir代堂..
虛有其表-_-!!.. 我問佢點整點整..
佢話其實呢.. 我唔清楚呢個程式.. 你自己研究下啦..
我頂佢個肺-_-"凸..
跟住中文.. 做小組討論.. 0k悶.. 囧..
跟住兩堂P.E 長跑.. 跑勁遠呀.. 囧"
跑到身水身汗.. -0-".. 跟住隻腳好累.. 好痛.. =("
跟住上英文堂.. 超悶的說.. 係到講e 夫人既代仔..
唔知咩叫代仔.. 姐係類似契仔咁既野-_-"..
代仔既人生過程.. 悶到想訓.. 囧"
最後10分鐘.. 派糖.. 我一粒都冇-3-".. 唉
又冇比我食喎-_-". <-- 冇朋友xD"
--------------------------我係分隔線---------------------------
我終於有80%估到你中意邊個啦xDDDDD"..
呵.. 估唔到.. 我真係講得出.. 做唔到.. 囧"
我把口話放棄.. 但過左幾個鐘時間..
我個心都係好中意你-_-".. 哎也.. 好失敗.. 囧"
|