∥我愛你〃 ㄍ. °×卻難說出口"...˙°×+〞

2008 年 4 月 16 日  星期三   晴天


放棄.. !! 分類: 未分類

今日返學.. 就早會了..  囧..

企到好累..  今日成堆人遲返..  企哂係右邊.. 

上設技x3..  個sir代堂.. 

虛有其表-_-!!.. 我問佢點整點整.. 

佢話其實呢.. 我唔清楚呢個程式..  你自己研究下啦..

我頂佢個肺-_-"凸..    

跟住中文..  做小組討論..  0k悶.. 囧..

跟住兩堂P.E    長跑..  跑勁遠呀.. 囧"

跑到身水身汗.. -0-"..  跟住隻腳好累.. 好痛.. =("

跟住上英文堂..  超悶的說..  係到講e 夫人既代仔..

唔知咩叫代仔.. 姐係類似契仔咁既野-_-"..  

代仔既人生過程..  悶到想訓.. 囧"

最後10分鐘..  派糖..  我一粒都冇-3-".. 唉

又冇比我食喎-_-". <-- 冇朋友xD"

--------------------------我係分隔線---------------------------

我終於有80%估到你中意邊個啦xDDDDD"..

呵..  估唔到.. 我真係講得出.. 做唔到.. 囧"

我把口話放棄..  但過左幾個鐘時間.. 

我個心都係好中意你-_-"..           哎也.. 好失敗.. 囧"

 

 



« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 52 | »