∥我愛你〃 ㄍ. °×卻難說出口"...˙°×+〞

2008 年 5 月 9 日  星期五   晴天


3c班?? 忿怒 分類: 未分類

今日係學校既陸運會第二日..

我同何國遲返..  遲返左兩個字左右啦..囧" 

唔洗集隊..(姐係唔洗曬..xD") 

返到去之後..  悶到呢..   跟住坐係到睇比賽..

跟住早放lunch..  11點幾放左..囧"

跟住12點幾又返黎嚕..

跟住準備社際4x100..  原本我跑的.. 

其他人又要跑..  所以比左佢地跑.. - -凸

跟住到班際4x100嚕..   有我份啦xD"..

跑第一棒..  好緊張- -  好驚仆街..囧"

跟住第二棒就翁泓..  三就熊穎妍..  四就KAI得..-_-"

跟住跑完.. KAI得走去抱住佢.. 唉..

又話唔太中意佢..  跟住又抱埋一齊..囧"  矛盾嗎?

我都唔明..  點解個個有需要你果陣.. 就搵你

冇需要果陣.. 就放埋一二邊..  

跟住放學..   陳sir捉左楊霖吹水..

跟住叫肥森佢地買野飲..  冇人理我..

個個掛住追楊霖..  大佬..  楊霖係人..

我唔係人?..  我跑完之後到到追完楊霖都未飲野呀..

好憎你地..囧"      唉... 



« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 52 | »