今日係學校既陸運會第二日..
我同何國遲返.. 遲返左兩個字左右啦..囧"
唔洗集隊..(姐係唔洗曬..xD")
返到去之後.. 悶到呢.. 跟住坐係到睇比賽..
跟住早放lunch.. 11點幾放左..囧"
跟住12點幾又返黎嚕..
跟住準備社際4x100.. 原本我跑的..
其他人又要跑.. 所以比左佢地跑.. - -凸
跟住到班際4x100嚕.. 有我份啦xD"..
跑第一棒.. 好緊張- - 好驚仆街..囧"
跟住第二棒就翁泓.. 三就熊穎妍.. 四就KAI得..-_-"
跟住跑完.. KAI得走去抱住佢.. 唉..
又話唔太中意佢.. 跟住又抱埋一齊..囧" 矛盾嗎?
我都唔明.. 點解個個有需要你果陣.. 就搵你
冇需要果陣.. 就放埋一二邊..
跟住放學.. 陳sir捉左楊霖吹水..
跟住叫肥森佢地買野飲.. 冇人理我..
個個掛住追楊霖.. 大佬.. 楊霖係人..
我唔係人?.. 我跑完之後到到追完楊霖都未飲野呀..
好憎你地..囧" 唉...
|