呵... 今日生日呀xDD"..勁開心=)"
今日要返學呀-_-!! 返到學校.. 勁悶..
放學之後..
同肥森,老銘一齊去左7-11 買野飲-_-!!.. 真遠..
買完之後.. 返返學校.. 超無聊的說-_-!!..
剩係返去聽佢地同我講"生日快樂"之外.. 就冇嚕..=("
不過唔緊要啦.. 都慣.. 囧"..
跟住返左去小學.. 探小學班主任-_-".. 佢話我好高-口-"..
跟住係小學吹左陣水.. 就去左大圍食野.. 食完野之後..
老豆急CaLL-0-".. 叫我即刻出去牛頭角.. 囧".. 真係o哂咀..
跟住出左牛頭角.. 同老豆食左dd野.. 佢比左d錢我.. 我就返屋企先..-v-"..
返到屋企.. 打機.. 沖涼.. 訓教=)"
|