呵.. 唔知點解冇啦啦想打返Blog囉-v-"..
唔知為左咩.. 不過我之前都打過架啦..=]
今朝起身.. 個一刻先知道咩叫溫暖..-口-"
唔想起身.. 好累..
但係都要比心機上堂xDD"..
因為...你掛.. 特別有精神..
所以無論點樣.. 我都要跟住你-3-"..呵..
一返去上堂...
英文.. 奇景出現左.. e夫人竟然讚我乖.. 少河..-v-"
其實我都係有傾計的..
數學.. 用心上堂=]]]..
科學x2 悶到我想訓.. 睇etv同做實驗=[..
羅笑仙好煩..\_/"
中文x2 呢2堂仲悶.. 又係教論孝論學.. 我根本唔洗學..
我咁孝順xDD".. 同做工作紙..
lunch.. 都係食完飯落去買野飲.. 返上黎.. 係到hea..=v=
通識.. ok啦.. 係到研究古代重男輕女既問題.. 無聊 ! !
歷史.. ok搞笑架.. miss幾識講笑=] 教第一次世界大戰....
|