尋晚兩點幾訓-v-".. 今朝兩點幾先起身.. 爽xD".. 跟住起身.. 我同牙媽去左大排擋食野.. 好耐冇同牙媽食野了-3-".. 跟住返左屋企打機.. 冇啦啦有人上黎搵我牙媽..
完全唔識佢的-v-".. 唔知點搞/333\"..
連續幾次打黎我屋企搵我牙媽.."
我講左之後.. 冇再打黎了..=]" 牙媽煲左湯.. 煮左飯.. 等老豆返黎開飯.. 食完之後..
沖涼.. 繼續打機.. 爽-3-"..