尋晚超早訓.. 10點幾訓著左..
呢排唔知做咩-v-".. 成日訓..
放學之後.. 返到屋企又訓..
玩到10點幾又訓.. 唉.. 就快變成豬了-v-"..
今朝早好早起身T^T".. 起左身之後..
返學.. 返到學校.. 同大細孖佢地去左小食部-0-"..
飲完野之後.. 返返上去班房.. 好凍的說/3333\"..
原來今日大細孖生日T^T".. 我今日先知-0-"..
唔知我生日果陣.. 會唔會仲多人同我慶祝呢aha"..
跟住睇報紙0.o".. 冇乜野睇.. orz..
視藝堂x2.. 教室內設計.. ok悶-v-"..
數學堂x2... 睇E.T.V..同教數.. 冇乜野做..
ENGx2.. 做工作紙,, 同女人新玩左陣十五/二十..
呵.. 嬴左好多場T^T".. 呵呵.."
lunch.. 食完飯之後.. 落左去飲野-口-"..
見到佢.. 第一眼以為唔係佢-v-"..
睇多幾眼先知係佢-口-".. 呵.. 咁都睇唔清楚/3333\"..
返到上班房,, 成班仔係到玩磨柱-v-"..<~~{呢次我都有份玩.. 呵..}
呢次翁泓死定了._.".. 比人玩到鞋都飛左出門口..
襪就比人扔到去冷氣機果到.. 笑死我xD"..
跟住班主任堂.. 睇E.T.V.."
普通話堂.. 超慘囉T^T".. 比死肥邦累到差d記缺點-v-"..
嚇死我了.. 今年我要拎少d缺點呀.. 唔想拎咁多/3333\"..
中文堂.. 今日校長黎睇堂.. 我地係到睇動物果d野..
有段片超搞笑.. 兩隻青蛙好搞笑._."..
大孖話果個係我-v-".. 1d都唔似囉=["..
跟住返學嚕.. 返到屋企睇一陣戲..
又訓著左.. 訓到8點幾.. 起身.. 打機..
沖涼食飯.. 11點幾再訓過aha".. 爽喔xD"..
___________________________________________________________________________
哎也.. 對著你.. 真的很想跟你在一起..
但真的沒有可能?.. 我真的不想我們只是朋友這麼簡單..
對你那種愛.. 已經不能再用文字來形容了..
只能用行動證實我對你的愛是真的..
|