∥我愛你〃 ㄍ. °×卻難說出口"...˙°×+〞

2008 年 1 月 24 日  星期四   雨天


下雨天.." 分類: 未分類

尋晚超早訓..  10點幾訓著左..

呢排唔知做咩-v-"..  成日訓..

放學之後.. 返到屋企又訓..  

玩到10點幾又訓..  唉..   就快變成豬了-v-"..

今朝早好早起身T^T"..  起左身之後..

返學..  返到學校..  同大細孖佢地去左小食部-0-"..

飲完野之後.. 返返上去班房.. 好凍的說/3333\"..

原來今日大細孖生日T^T"..  我今日先知-0-"..

唔知我生日果陣.. 會唔會仲多人同我慶祝呢aha"..

跟住睇報紙0.o"..  冇乜野睇.. orz..

視藝堂x2..   教室內設計..  ok悶-v-"..

數學堂x2...   睇E.T.V..同教數..  冇乜野做..

ENGx2..  做工作紙,,  同女人新玩左陣十五/二十..

呵..  嬴左好多場T^T"..   呵呵.."

lunch..  食完飯之後..  落左去飲野-口-"..

見到佢..   第一眼以為唔係佢-v-"..

睇多幾眼先知係佢-口-"..  呵..  咁都睇唔清楚/3333\"..

返到上班房,,  成班仔係到玩磨柱-v-"..<~~{呢次我都有份玩.. 呵..}

呢次翁泓死定了._."..  比人玩到鞋都飛左出門口.. 

襪就比人扔到去冷氣機果到..   笑死我xD".. 

跟住班主任堂..    睇E.T.V.."

普通話堂..  超慘囉T^T"..  比死肥邦累到差d記缺點-v-"..

嚇死我了..  今年我要拎少d缺點呀..  唔想拎咁多/3333\"..

中文堂..  今日校長黎睇堂..  我地係到睇動物果d野..

有段片超搞笑..  兩隻青蛙好搞笑._."..

大孖話果個係我-v-"..  1d都唔似囉=["..

跟住返學嚕..  返到屋企睇一陣戲..

又訓著左..  訓到8點幾.. 起身.. 打機..

沖涼食飯..  11點幾再訓過aha"..   爽喔xD"..

___________________________________________________________________________

哎也..  對著你..   真的很想跟你在一起.. 

但真的沒有可能?..   我真的不想我們只是朋友這麼簡單..

對你那種愛..  已經不能再用文字來形容了..

只能用行動證實我對你的愛是真的..



« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 52 | »