尋晚好早訓.. 10點幾訓左.. 今朝早都仲係唔想起身-v-"..
凍到唔想離開個被窩xD".. 跟住返左學-0-"..
返到去.. 上去睇電視.. 超無聊../3333\"..
中文堂.. 做工作紙=v= 超悶.."
數學堂.. 教累積頻數表0v+"..
歷史堂.. 成班人個個超靜-_-".. 第一次咋..
經公堂.. 成堂同肥邦佢地玩.. 好搞笑xD"..
電腦堂x2.. 係到聽歌整影片... 上網睇校相aha"..
見到帥哥的馬伙根老師喔xD"..
lunch.. 食完飯之後... 同何國佢地落去小食部食野/3333\"..
跟住上班主任堂.. 超悶囉-v- 睇片睇到想訓教..
睇完之後做WS.. 真係想訓係張熱騰騰的床舖裡面-v-".. 超舒服xD"..
英文堂x2.. 去係牙mike到玩-v-".. 講動物英文名.. 超白痴喔..
但我都有少少唔識/3333\".. 死得啦.. 連咁簡單既英文都唔識..
點算呀.. 唉/3333\".. 放學嚕.. 同何國返屋企.."
返到屋企同何國打左鋪機.. 訓著左.. 訓到8點幾起身-v-"..
訓醒之後食飯.. 食完之後睇電視.. 睇律政新人王II..
好羨慕Lily同Mk Sun呀.v. 佢地可以咁開心係埋一齊喎-v-".. 唉..
|