∥我愛你〃 ㄍ. °×卻難說出口"...˙°×+〞

2008 年 1 月 17 日  星期四   晴天


好悶-v- 分類: 未分類

 尋晚好早訓.. 10點幾訓左.. 今朝早都仲係唔想起身-v-"..

凍到唔想離開個被窩xD"..  跟住返左學-0-".. 

返到去.. 上去睇電視..  超無聊../3333\"..

中文堂..  做工作紙=v=  超悶.."

數學堂..  教累積頻數表0v+"..

歷史堂..  成班人個個超靜-_-"..  第一次咋..

經公堂..  成堂同肥邦佢地玩.. 好搞笑xD"..

電腦堂x2..  係到聽歌整影片... 上網睇校相aha"..

見到帥哥的馬伙根老師喔xD"..

lunch..  食完飯之後... 同何國佢地落去小食部食野/3333\"..

跟住上班主任堂..  超悶囉-v-  睇片睇到想訓教.. 

睇完之後做WS..  真係想訓係張熱騰騰的床舖裡面-v-"..  超舒服xD".. 

英文堂x2..   去係牙mike到玩-v-"..  講動物英文名..  超白痴喔..

但我都有少少唔識/3333\"..  死得啦..  連咁簡單既英文都唔識..

點算呀.. 唉/3333\"..    放學嚕..  同何國返屋企.."

返到屋企同何國打左鋪機..  訓著左..  訓到8點幾起身-v-"..

訓醒之後食飯..  食完之後睇電視..   睇律政新人王II..

好羨慕Lily同Mk Sun呀.v.   佢地可以咁開心係埋一齊喎-v-"..  唉..



« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 52 | »