尋晚12點幾訓左.. 今朝早1點幾起左身..
起左身之後.. 開電腦.. 同人傾msn"..
同個fd打war3.. cs.. 打到2點幾..
同牙媽去左飲茶.. 飲完茶之後..
返到屋企打機.. hea..
睇套『唐伯虎點秋香』 睇左咁多次.. 都仲係咁好笑aha"..
睇完之後.. 又打機.. 成日狂打機.. Orz"..
打到6點幾.. 自己一個落左去買m記食._."..
超慘的說T^T".. 因為牙媽去左飲..
老豆就唔知去左邊.. 超孤單/3333\"...
跟住買上黎食.. 食完之後.. 打機..
睇TV.. 睇『野蠻奶奶大戰戈師奶.大結局』 套野ok悶..
跟住打機.. 打到12點幾.. 訓教嚕"..
_______________________________________________
我說了所有的謊 你卻都相信
簡單的我愛你 你卻老不信
你書裡的劇情 我不想收歛
因為我喜歡 喜劇收尾
我試過完美放棄 的確很踏實
醒來了夢散了 你我都早散了
情歌歌詞何必押韻 就算我是K歌之王
也不見得把 愛情唱得完美
只能說我輸了 也許是你怕了
我們的回憶沒有皺摺 你卻用離開燙下句點
只能說我認了 你的不安贏得你信任
我卻得到你安慰的淘汰
|