∥我愛你〃 ㄍ. °×卻難說出口"...˙°×+〞

2008 年 1 月 27 日  星期日   晴天


悶... 分類: 未分類

尋晚12點幾訓左..  今朝早1點幾起左身..

起左身之後..  開電腦..  同人傾msn"..

同個fd打war3.. cs..  打到2點幾..

同牙媽去左飲茶..  飲完茶之後..

返到屋企打機..  hea.. 

睇套『唐伯虎點秋香』   睇左咁多次..  都仲係咁好笑aha"..

睇完之後..  又打機..  成日狂打機.. Orz"..

打到6點幾..  自己一個落左去買m記食._."..

超慘的說T^T"..   因為牙媽去左飲..

老豆就唔知去左邊..   超孤單/3333\"...

跟住買上黎食..  食完之後..  打機..

睇TV..  睇『野蠻奶奶大戰戈師奶.大結局』  套野ok悶..

跟住打機..   打到12點幾.. 訓教嚕"..

_______________________________________________

我說了所有的謊 你卻都相信
簡單的我愛你 你卻老不信
你書裡的劇情 我不想收歛
因為我喜歡 喜劇收尾

我試過完美放棄 的確很踏實
醒來了夢散了 你我都早散了
情歌歌詞何必押韻 就算我是K歌之王
也不見得把 愛情唱得完美

只能說我輸了 也許是你怕了
我們的回憶沒有皺摺 你卻用離開燙下句點
只能說我認了 你的不安贏得你信任
我卻得到你安慰的淘汰



« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 52 | »