今朝早9點幾起左身-v-"..
跟住開機.. 打左陣機..
同人傾左陣msn..
傾傾下冇啦啦講qooza個密碼比某某聽..
好後悔講左比佢聽..
唉.. 真係唔想再係咁啦.." 好難受._."..
佢愈係話冇野.. 我就愈難受..
我真係唔想係咁囉.. 我寧願唔再做朋友"
我只係想同你一齊姐... 搞左咁多事出黎-v-".. 唉
夜晚係屋企食飯.. 沖涼.. 打機.. 訓教..