第一日放假..
突然覺得自己冇朋友囉..
我竟然搵唔到一個fd吹下水.. 傾下計..
跟住到左夜晚.. 我同我一個小學識到宜家既fd嘈左交..
佢話:好心你檢點下你把口啦.. 我知道點解你會一個一個fd唔同你玩啦..
我宜家都唔想同你講野.. 好啦.. 再見..
跟住嘈左佢一陣.. 佢off左..
我到家陣我都唔知佢係咪封鎖左我-口-"..
最後.. 我終於喊出黎.. 心諗: ↓
-----------------------------我係分隔線--------------------------
唉.. 原來我份人咁黑人憎-v-"..
連一個小學識到家陣既fd.. 都忍我唔到.. 要話我..
唉.. 放假又搵唔到fd玩.. 唉..
|