今日返到學.. 聽宣佈..
之後視藝堂x2.. 室內設計..
整左間屋既模型出黎.. 十分帥哥=]"..
數學堂x2.. 做數.... 狂做數..
英文堂x2.. 上左係DRAMA 上左SAC度..
0k悶._.".. 成堂發夢*v*..
Lunch.. 落左去小食部飲野.. 食野..
普通話堂.. 寫完生字之後就睇戲._. 一休和尚.. 超舊果隻..
中文堂.. 寫作文大綱+睇ETV..
放學之後.. 原本諗住打邊爐.. 跟住佢地話..
冇準備錢.. so最後冇打.. orz..
睇TV.. 食飯.. 沖涼.. msn.. 傾電話..
|