∥我愛你〃 ㄍ. °×卻難說出口"...˙°×+〞

2008 年 1 月 28 日  星期一   晴天


2008-01-28 分類: 未分類

尋晚超早訓._.  10點幾訓左..orz"..

返到去之後.. 唔洗集隊T^T".. 超正..

可能係因為太凍-v-"..  所以唔洗返.. 呵..

英文堂.. 跟住陳藝琳代堂..   睇戲._.  0k悶..

數學堂..  悶到訓得著-0-"..  跟住都係死死地氣咁聽書..

科學堂x2..   做實驗..  我地個組失敗左啦.v."..

中文堂x2..  對返之前既小側囉..  得62.5/100  0k架..

之後就做工作紙..  同肥邦佢地傾計-v-".. 

Lunch..  溫書同睇班仔玩磨柱=v+"..  

呵..  我竟然溫書喎T^T"..  我轉死性了/3333\"..

我這一生完了xD"... 

通識堂..  超悶.. 完全發夢..  等落堂而已""

歷史堂..   小側T^T".. 同睇片aha"..

套片好舊..Orz    返到屋企之後..

我同何國打war3..  我同何國一隊-v-"..

打肥森.. 老銘.. 楊霖.. 劉高..

2打4- -v..  wiN!..   呵..  我同何國合作無數..

我同佢簡直係心靈相通呀xD".. 

同何國打機打到6點幾..

跟住去左留cm..  冇啦啦封鎖我.v."..

我都係今日先知..  最後同佢冇事囉-v-".. 

唔知點解..Orz  

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

唉,,  為什麼我的一生會這麼倒楣,,?

但,,  直至我認識你之後,, 

我就再沒有這個問題在我腦海裡了,,

因為有你在我身邊 有什麼苦的事,,

我也忘得一清二楚,,

現在先發覺,,   

我才是世界上所有人最幸福的人,,,



« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 52 | »