尋晚超早訓._. 10點幾訓左..orz"..
返到去之後.. 唔洗集隊T^T".. 超正..
可能係因為太凍-v-".. 所以唔洗返.. 呵..
英文堂.. 跟住陳藝琳代堂.. 睇戲._. 0k悶..
數學堂.. 悶到訓得著-0-".. 跟住都係死死地氣咁聽書..
科學堂x2.. 做實驗.. 我地個組失敗左啦.v."..
中文堂x2.. 對返之前既小側囉.. 得62.5/100 0k架..
之後就做工作紙.. 同肥邦佢地傾計-v-"..
Lunch.. 溫書同睇班仔玩磨柱=v+"..
呵.. 我竟然溫書喎T^T".. 我轉死性了/3333\"..
我這一生完了xD"...
通識堂.. 超悶.. 完全發夢.. 等落堂而已""
歷史堂.. 小側T^T".. 同睇片aha"..
套片好舊..Orz 返到屋企之後..
我同何國打war3.. 我同何國一隊-v-"..
打肥森.. 老銘.. 楊霖.. 劉高..
2打4- -v.. wiN!.. 呵.. 我同何國合作無數..
我同佢簡直係心靈相通呀xD"..
同何國打機打到6點幾..
跟住去左留cm.. 冇啦啦封鎖我.v."..
我都係今日先知.. 最後同佢冇事囉-v-"..
唔知點解..Orz
§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
唉,, 為什麼我的一生會這麼倒楣,,?
但,, 直至我認識你之後,,
我就再沒有這個問題在我腦海裡了,,
因為有你在我身邊 有什麼苦的事,,
我也忘得一清二楚,,
現在先發覺,,
我才是世界上所有人最幸福的人,,,
|