數學堂.. 對答案.. 做數-v-"..
超悶的說/3333\".. 跟住到地理堂啦..
唉T^T".. 又要小測.. 我亂咁做-3-"..
唔多識做喔.. 死定了..
中史堂.. 成堂同牙bear佢地吹水aha"
經公堂.. 同牙bear佢地講鬼故.. 驚/3333\"...
科學堂.. 成堂係到睇E.T.V.. 超悶囉-v-"..
悶到訓得著.. orz.." 羅笑仙很煩的說..xD"..
又到數學堂.. 超悶.. 係到聽佢d經歷,, 超悶喔T^T"..
Lunch.. 食完飯之後.. 去左飲野..
上返去之後.. 成班男仔係到玩磨柱-v-".. 我冇玩._."..
呢d野唔岩我玩xD"..
中文堂x2.. 勁好玩-口-".. 係到畫天線得得B-v-"..
翁泓玩個隻.. 超搞笑..xD".. 成部高達咁=]"..
放學之後.. 返到屋企睇戲.. 訓教.." zzz
|