尋晚2點幾先訓-v-".. 今朝早10點幾起左身..
ok精神=]".. 起左身之後.. 開機..開電視..
睇電視.. 睇到1點幾.. 同人傾左陣msn..
傾完msn之後.. 我自己一個打機/3333\"..
超孤單囉.. 打到3點幾.. 牙媽起身-v-"..
問我想食咩.. 過左冇耐.. 佢過去飲茶-口-"..
牙媽冇變過.. 自己想做咩就做咩.v."..
打多陣機.. 陪佢去飲茶=v+"..
飲完茶返屋企.. 同何國打機.. 打到7點幾..
食飯.. 食完飯之後 同人傾左陣msn..*
陣間同趙柱打機.. 打到3~4點..
訓教.."
+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+
真的迷戀了你.. 愛你愛到不能自拔..
常常發夢在跟你一起開開心心地生活.."
但.. 現實就是這樣殘酷喔..]]`
|