尋晚3點幾訓.. 今朝10點幾鍾就起左身..
因為隔離屋裝潢.. 鑽黎鑽去.. 嘈到呢.v."..
跟住係屋企自己煮個飽魚麵食._."..
牙媽訓教.. 唔煮野比我食/333\".. 好慘.."
好想再食佢煮既野食呀=] 好鬼好食-v-"..
不過應該冇乜可能架啦.. 唉./\.
食完野玩左陣c.s 玩到3點幾-口-
睇tv.. 睇完tv之後去左繼續打機=v+..
打到5點幾.. 牙媽返工._.".. 得返一個人係屋企/333\"..
跟住拎錢落左去食飯-v-".. 食完飯打機打機打機.v."
成日就係咁過左..=[" 超冇意思.."
|