∥我愛你〃 ㄍ. °×卻難說出口"...˙°×+〞

2008 年 4 月 2 日  星期三   陰天


巧凍喔<3 分類: 未分類

今日巧凍呀..    凍到震囉.. 囧rz

返到去集隊..  巧悶的說=(

中文堂..  小組討論..  超無聊的說..

數學..   教圓錐體..*

歷史..  派卷嚕..  34.5/50  滿意啦=)

經公..  金沙叔冇返.. 囧rz

電腦x2..  巧悶的說..T^T

lunch..  發夢... 嘰嘰

英文x2..  仲未派卷呀..  不過miss話最高分果個都係28/80炸-v-

死定了/口\".. 

跟住去左tsa..  勁搞笑xDD"..

-----------------------------我係分隔線-----------------------------

成績表:
中文:72.5/100   英文:16/80       數學:62.5/100  科學:42.5/110
地理:62/100      經公:40/100  中史:48/100     歷史:69/100 

d成績還不錯呢..  但中史同經公就差了點兒了..=口="

+++++++++++++++++++++++++我係分隔線++++++++++++++++++++++++++



« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 52 | »