今日巧凍呀.. 凍到震囉.. 囧rz
返到去集隊.. 巧悶的說=(
中文堂.. 小組討論.. 超無聊的說..
數學.. 教圓錐體..*
歷史.. 派卷嚕.. 34.5/50 滿意啦=)
經公.. 金沙叔冇返.. 囧rz
電腦x2.. 巧悶的說..T^T
lunch.. 發夢... 嘰嘰
英文x2.. 仲未派卷呀.. 不過miss話最高分果個都係28/80炸-v-
死定了/口\"..
跟住去左tsa.. 勁搞笑xDD"..
-----------------------------我係分隔線-----------------------------
成績表:
中文:72.5/100 英文:16/80 數學:62.5/100 科學:42.5/110
地理:62/100 經公:40/100 中史:48/100 歷史:69/100
d成績還不錯呢.. 但中史同經公就差了點兒了..=口="
+++++++++++++++++++++++++我係分隔線++++++++++++++++++++++++++
|